Gå til innhold

Hadde vært flott med noen synspunkter og erfaringer fra dere! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I begynnelsen av februar hadde jeg en SA, da var jeg ca 9-10 uker på vei. Siden da har jeg ikke tatt noen form for prevansjon. Siste mens var 25-30. april og vi har hatt sex en 4-5 ganger i perioden mellom 4-9 mai.

Selv om det ikke er lenge siden jeg var gravid sist så har jeg allerede "glemt" helt hvordan det føltes og hvor tidlig jeg oppdaget det. Men de siste 2-3 dagene har jeg hatt en underlig "murring" i underlivet, ikke vond men ubehagelig.. å den gir seg ikke.. akkurat som om det er noe som skjer der nede..

Så det jeg lurer på er hvor tidlig oppdaget dere at dere var gravid? hadde dere kjennetegn FØR en test slo ut? er jo enda en stund igjen til IKM for min del, så er jo selvsagt ikke no vits i å teste.. Men tror dere denne murringen kan være et tegn på at en graviditet er i gang eller innbiller jeg meg det bare?=p

har i allefall ikke følt det slik før, hvis man ikke regner med mensmurringene jeg får noen ganger..

Blir veeeldig glad for svar jenter! ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Stine

Jeg merket en rar følelse (litt vanskelig å beskrive,men blanding mellom kvalme,og murringer i underlivet) rett etter EL til den dagen jeg skulle ha mens,testet 5 dager før ikm og den var positiv!

Skrevet

Takk for svar! =)

Ifølge eggløsningskalkulatoren hadde jeg eggløsning i går, men har hatt denne følelsen i 3 dager allerede.. det er kanskje bare innbildning fra min side ettersom det har gått så kort tid siden siste mens, men klarer ikke å riste av meg følelsen om at noe skjer der nede..

Så blir spennende å se så fort jeg kan teste!! er sikkert ikke noe vits i å teste allerede til helga, men kan godt være at jeg ikke klarer å vente helt til IKM... :b Du sier jo at du testet positivt hele 5 dager før IKM, så kan jo være verdt et forsøk!

Uansett, gratulerer så mye til deg! :D

Skrevet

Hehe takk.Husk at man aldri kan heeeelt vite når EL er da.Du får bare vente å se.

Skrevet

Nei, det er sant... umulig å vite 100% sikkert. Så får bare smøre meg med tålmodighet!! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...