*Stinemor* Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Idag har jeg vært konstant kvalm.... natt til lørdag var jeg også veldig kvalm! Har ikke vært plaget med sv.kvalme i hele svangerskapet, så er litt surt hvis det skal komme nå..... Noen som har opplevd lignende?
Maiblomst2010 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jepp, samme her! Ingen kvalme ellers i svangerskapet, har kommet nå. Er også i 39. uke. har oppdaget at store mengder vann hjelper, samt en halv brødskive med nøytralt pålegg (helst ost i mitt tilfelle) hver halvannen time hjelper. Verdt et forsøk
Berit*fødeklar* Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg og...39+3 i dag, og vært kvalm i et par dager nå...spesielt i går kveld! Idag har jeg og vært uvel...ikke lyst på noe annet enn drikke egentlig...! Ikke vært kvalm en dag tidligere...så hvorfor i all verden skal det komme nå....?
....mammatilto... :))) Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 samme her .. jeg er i uke 29+1 og er også plaget med kvalme til tider ... var kvalm de 3første mnd men så ble det borte - og nå byner det pån igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå