Har en herlig gutt:) Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg er i dag 3 dager over ikm som altid har vært veldig regelmessig:) fjerna kobberspiral en uke etter siste mens.. men har i dag testa negativt med qr.. kan jo være at sykusen min har blitt rar pga spiral fjerninga.. men er kvalm og har ømme pupper, kvalmen har kommer akkurat nå Noen som har testa negativt så mange dager etter ikm og alikevel vært gravid??
..snøklokke.. Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Kroppen din kan jo være forvirret pga spiralen.. Men ja, jeg testet ikke positivt før 6 dager over ikm.. Hadde ikke noen særlige symptomer i forkant annet enn et par dager med kraftig mensverk og stikking. det var midt mellom el og ikm, og jeg tror nesten det har vært festesmerter.
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Da jeg blei gravid med førstemann så testet jeg rundt ikm, og viste negativt. Et par dager etter ikm testet jeg igjen, denne gangen på kvelden, den var også negativ, men jeg lot den ligge litt. Da jeg gikk på do neste gang, kanskje ett par timer seiner, var det en SVAK strek der. Og jeg veit jo at man ikke skal lese av etter 10 minutter eller noe. Jeg ventet noen dager (de lengste i mitt liv) og testet igjen. Da var den svak, men sterkere enn sist. Da reiste jeg til legen for å teste der, og da sa dem at den var så svak at dem ikke kunne si at den var positiv. Så jeg måtte vente en uke til! Og først DA var den positiv nok til at jeg kunne si at jeg var gravid! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå