Gå til innhold

Zazzy?


Ønskerbarn!!

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg bare lurte på en ting, jeg er gravid nå(6+2), men, kjæresten min har plutselig ombestemt seg, og vil ikke ha barn nå alikevell, så han vil at jeg skal ta abort, kan du se noe om dette? Jeg har virkelig IKKE lyst til og gjennomføre dette. Håper du tar deg tid til og se her:)

 

født:10.08.92 han:31.08.90

 

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg vil helst ikke spå om dette, men kan likevel gi deg noen gode råd. Hvis du "virkelig IKKE vil gjennomføre" en abort som du skriver over her, så synes jeg du bør lytte til deg selv. Er det bare han som er i tvil og ikke du, så er det likevel deg selv du må lytte til. Er du også i tvil så finn noen å prat med for å finne ut av hva du egentlig vil. Skjønner godt at dette er en fortvilet situasjon og at du er veldig lei deg for hans beslutning, dere er jo også veldig unge, kanskje trenger han mer tid på seg? Foreslår at dere får pratet med noen om dette sammen, kanskje helsesøster eller lege? Jeg vil ikke si at du skal gjøre det ene eller det andre, men lytt til deg selv og prat med noen! Ønsker deg all mulig lykke til og håper dere finner ut av det.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...