....mammatilto... :))) Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 ser ut som jeg har tisset på meg for av og til når jeg skal på do så er trusa mi våt ...Kjenner det også vist jeg har gått mye at det er klissete liksom..hehe uff.. ... og det lukta ikke tiss..hihi.. Skal til jordmor på onsdag og skal høre hva hun sier om dette.....
Sierra Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Ja, det kan man, og det trenger ikke å være så bra, så det bør du få undersøkt. Men ikke vær redd, de fleste som mistenker det, får høre at det bare er økt utflod, eller eventuelt en UVI, og at det lekker urin uten at man merker det. Så det er sikkert ingen grunn til bekymring Bare få det sjekket, så vet du sikkert. Lykke til
Maiblomst2010 Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Du skal ringe ordmor/føden dersom du mistenker at du lekker fostervann. Er ikke alle vannet går hos som et stort splash, men mer i etapper, og det kan være seg en form for lekkasje. Du vil bli undersøkt i så tilfelle, kanskje er fødselen din i gang Hvor langt er du på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå