mammantilT&I Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Vi har kjøpt maxi cosi cabriofix med base som skal monteres på bilbeltet da vi ikke har isofix i bilen... Har montert basen etter anvisning fra butikken, og skulle idag teste å sette setet i basen. Lurte bare på om den "knappen" øvserst på foten på basen skal skifte farge?? ( det er der foten "knekkes" når den er sammenlagt ) jeg har fått grønn farge på både nederst på foten på basen og på begge sider i selve basen når jeg klikka setet på.. men dama i butikken nevnte ingenting om den siste knappen.. den er rød uansett hvordan jeg trykker på den.. noen som vet??? takk;)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Kjøpt oss det selv, men så bare en sånn grønn "knapp", men så lenge sete sitter stødig så sitter det nok, men er du veldig usikker så kjør opp i butikken og spør, beste er å være på den sikre siden.
AneG Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Vi har en sånn selv..er to år siden vi brukte den nå, men mener alle "bevegelige" knapper skal være grønne før den betegnes som trygg. Dersom du ikke finner ut av det hadde jeg ville tatt kontakt med butikken hvor du kjøpte den, evt sjekke i bruksanvisningen om det står noe der...den skal ligge inni stolen i en liten luke bak på ryggen tror jeg.
AneG Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 PS! Glemte å skrive det i stad...men tror det skal være mulig å ettermontere isofixfester i bilen...sjekk med bilverkstedet deres. Vi fikk iallefall gjort det på vår bil - den er riktignok -07 modell, men det er bare to "kroker" som skal skruves fast mellom setet og ryggen.
mammantilT&I Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2010 har snakka med butikken, og det er nederst på støttefoten og på sidene på basen det skal være grønt.. den knappen som er øverst på støttefoten er for å trykke inn når støttefoten skal legges flatt inntil basen ( slik den var i pakka når vi kjøpte den ) sa iallfall dama på butikken etter også ha dobbelsjekka med en kollega..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå