Silius82 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Er det noen som kan dele sine erfaringer med meg? I morgen er jeg 6 dager på overtid og skal til jordmor. Hun skal da bestille overtidskontroll for meg. Hvor lang tid tar det før man får sånn kontroll? Og venter de til absolutt den 14. dagen før de setter i gang? Ser det er så mange forskjellige meninger om dette.... Jeg kommer til å bli GAL hvis jeg må vente til 14. dagen, og har dessuten en ganske stor gutt i magen.......... Trenger ikke bli så mye større inni magen! Takknemlig for svar!
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hei! Jeg er like mange dager over som deg, og skal også henvises til overtidskontroll på Ullevål. Lurer egentlig på det samme som deg, håper virkelig ikke at man må vente så lenge?... Noen som vet noe om dette?
Har to godgutter! Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 I 2006 var jeg på overtidskontroll på dag 13 over termin, ble satt igang samme dag, og fødte dagen etter. Gutten i magen var fra før estimert til å veie 4-4,5 kilo ved termin, og jeg var nervøs for at han skulle vokse mer før han kom seg ut! Han veide 4,1 da han ble født:)
Trojan Horse Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Jeg ble satt i gang på dag 15, fikk en gutt på 4,9 kg. har større sf - mål nå (39 cm uke 39+4), men fikk beskjed om å ringe i uke 41 for vurdering.... Morsomme! I dag har jm på helsestasjonen ringt og skaffet meg time på fredag til overtidskontroll. Det er to dager før termin. Det skjer sikkert lite, men da kan jeg kanskje grine meg til en tid for igangsetting i god tid FLR uke 42- Da jegg var på vekstestimering i uke 36, fikk jeg ingen forhåpninger om å få bli satt i gang før uke 42.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå