Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Herregud, i gårkveld opplevde jeg den sykeste orgamsen noen gang! Samboer slikket meg til jeg kom samtidig som han fingret meg veldig hardt, det gjorde vondt på en heilt ubeskrivelig deilig måte, om dere forstår. Jeg lå lenge å tenkte bare " aah,nå kommer jeg,fyfaen nå kommer jeg" bygde opp orgasmen leeenge! Og plutselig kom jeg, det var helt sinnsykt! Jeg ble lammet i heile kroppen bortsett fra akkurat klitoris og vagina..føltes helt merkelig og har aldri opplevd maken! Også tisset jeg på meg...eller jeg var i allefall helt sikker på at jeg gjorde det. Men etterpå fortalte samboer at jeg hadde jo squirtet og at han syntes det var ufattelig sexy! Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes..ble litt satt ut av hele orgasmen og var nærmest litt flau da jeg skiftet sengetøy ettepå..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Det er ikke noe å være flau over, men man blir jo litt satt ut første gang det skjer. Jeg opplevde det første gang etter ca. 6 måneder sammen med mannen min. Jeg klarer den dag i dag ikke å oppnå det på egenhånd (og vi har vært sammen i 10 år), men han trigger meg hver gang vi har sex. Tror mennene synes det er ganske sexy ja. Jeg leste en gang at ca 10% av alle kvinner spruter når de kommer. Velkommen i klubben!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Har sprutet mange ganger jeg Første gangen var med mannen min, og han ble veldig stolt hehe;) Hva det er som kommer ut vet jeg ikke. Bare å google.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #5 Skrevet 15. juni 2010 Det finnes en ekspert på dette Axel Braun. Google han, han har bl.a gitt ut opplæringsvideoer om temaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå