Gå til innhold

har vært på 3d ul:):)


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

og det var helt fantastisk. en utrolig opplevelse som anbefales på det sterkeste. lille jenta hadde det bra og fikk så mange fine bilder, og to filmer av henne. måtte ligge lenge på ryggen i en ubehagelig stilling, så fikk vena cava syndrom og besvimte to ganger, men.,.det var verdt det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Høres så fantastisk ut.

Har lyst å prøve 3d ul jeg også, men vet ikke hvor lenge jeg bør vente er 28 uker på vei nå hørt at det er lurt å vente til jeg er 30 uker. Hvor langt på vei er du? Og hvor gjorde du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bør du gjøre:) jeg er 28 uker på onsdag, og fikk anbefalt å komme mellom uke 26-30, men ikke senere. jeg synes det var helt perfekt nå, og vi fikk utrolig flotte og tydelige bilder. ser hvem hun ligner på etc:) har hørt at etter uke 30 blir det vanskeligere å se. jeg har akkurat flyttet tilbake til Moss, så har derfor tatt det der.. lykke til med det du bestemmer deg for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å skal på 3D ul i dag:-) Gleder meg masse! Var på 3D ul med min første også, å det er virkelig verdt hver ei krone!

Jeg er litt over 28 uker nå, å de sa der jeg skal ta ul at det er rundt da de får de beste bildene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på 3d! Var helt fantastisk! Fikk kjempegode bilder, og vi fikk vite at vi venter en gutt. Så fantastisk. Er det jeg har følt hele tiden også. Pappaen er så stolt han sprekker snart:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...