Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 isåfall hvilke? og hvorfor? Jeg var med i røde kors, dette tok usansynlig mye tid, som jeg nå heller vil bruke på familien. Ihvertfall mens barna er små. Min mor at man ikke trenger å være selvoppofrene, og jeg MÅ ut litt, og at mannen min godt kan ta hånd om barna så lenge.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har ikke malt siden jeg fikk barn, det er liksom ingen plass eller ro til det lengere.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Sluttet med noe, begynte med noe annet:) Er vel ingenting som sier at man ikke kan utvikle seg litt videre her i livet....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jeg måtte "ofre" hobbyrommet mitt til da barn nr to kom. Da måtte den store veven ut og alle de andre pusleriene mine... men har jo ikke tid til annet enn et strikketøy likevel...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 nei har ikke gitt opp noen hobbyer, men har fått en ny...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har ikke, og kjører ikke, motorsykkel lengre. Hender jeg savner det på nydelige vårdager som denne, men mannen er ordentlig bekymret for at det skal skje meg noe, og han vil ikke bli sittende igjen som enkemann med små barn. Det er ikke SÅ viktig for meg, og jeg forstår mannen min godt. Ikke at jeg ikke er en dyktig sjåfør, men man vet aldri hvem man møter på veien, og jeg er ikke så godt beskyttet på sykkelen...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Savner å legge puslespill. Er umulig å drive med totusen eller flere småbiter samtidig som man har barn i huset. Bor i leilighet så har ikke all verdens plass. Om kveldene så orker jeg rett og slett ikke fokusere på puslespill, prøvde, men gikk ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har interiør og mamma-blogging som hobby. Det er nok ikke så energi og tid-krevene som Røde Kors. Men jeg tror at det er viktig å holde på hobbyene sine. Så lenge det ikke tar for mye tid, tror jeg det er viktig å sette av litt tid til seg selv og hobby =)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 jeg lager smykker og ga oppe for en stund da babyen var nyfødt og jeg aldri fikk mer enn en time eller to til å kunne sette meg ned.nå når han endelig sover bedre kan jeg ta opp hobbyen igjen og det er jeg utrolig glad for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå