Celeste85 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Er 38+4 i dag! Terminen er om 11 dager og jeg har knapt kjent en kynner, men i går hadde jeg 20-30 stk kanskje. Ikke regelmessig, men jeg kjente de godt. Var nesten litt deilig å kjenne noe som helst. Betyr det at noe er i ferd med å skje eller kan det fortsatt gå 14 dager til? Har hatt 2 stk bare i dag så kan virke som det har roet seg. Har så lyst på baby nå! Noen som har noen erfaringer?
LeMaRa Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har hatt kynnere, 2-5 i timen, i lengre tid nå. Og jeg har hatt to runder med maserier i uke 38, som har vart over 6 og 7 timer. Går fortsatt til heving gitt... Er i uke 39+2 nå... Livmorhalsen er moden, og babyens hode er festet, men ingen tegn til at det blir fødsel med det første. Går også til fødselsforberedende akupunktur, for kanskje å slippe å gå over termin bl.a. Fødte 11 dager før termin med førstemann, men er nok ikke like heldig nå.... Så det kan nok hende du må smøre deg med tålmodighet litt til Den mista jeg da jeg rundet uke 39..... he he...
firsla Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har termin om 13 dager og har hatt masse kynnere siden uke 30. Så hos meg er det ikke noe tegn på at det er noe på gang. Babyen har heller ikke festet seg.(er førstegangs)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå