Gå til innhold

Når begyte magen å vokse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i min 12 uke, å føler jeg har begynt å få litt mage. den stikker liksom veldig ut. venter mitt 2 barn!

hvor langt på vei var dere når magen begynte vokse, og man begynte å se det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidlig!!! Merket at det strammet under bukseknappen allerede i 10 uke, og når jeg var 12 uker var det synlig....

Skrevet

Det va litt morro å høre, når jeg leser på nett står det jo at man ikke kan se at man er gravid før man er 4-5 mnd på vei eller no.

da begynner magen og komme frem.

Men jeg føler den gjør det nå allerede.. det er liksom ikke bare bare å gjømme den! :)

Skrevet

Første gang syntes det ikke før 5 mnd. Denne gangen nærmest spratt magen ut i 2mnd. Jeg ble faktisk bekymret for at det var tvillinger :-D men den har nesten ikke blitt noe større på de to neste mnd, så det var nok hormoner som fikk alle bånd som holdt ting på plass til å slappe av. Nesten litt flaut da, det gikk jo ikke an å skjule at jeg var gravid. Jeg måtte jo bare si det som det var til både venner og familie.

Skrevet

Jeg og kjæresten så det godt på meg rundt uke 13. Følte det godt før det. Var oppblåst (noe som visstnok er ganske vanlig) og orket ikke stramme klær. Så mer tjukk ut enn gravid med klær på.

Fra 18 uke har det gått fort, og nå strutter den ut som bare det i uke 21. Lagt på meg 2 kg de siste 4 ukene, det meste på magen tror jeg.

Skrevet

1.gangs her:)

Merket at det strammet med bukser allerede rundt uke 12, men tror det var mest oppblåsthet;) For plutselig var magen flat igjen... Først i uke 18 begynte den harde kulen nederst å bevege seg utover.) STAS! Og nå, uke 21+6, begynner folk å kommentere den "lille, fine, babykulen", men kan fortsatt bruke de fleste jeansene mine som er litt lave i livet:)

Skrevet

jeg er i uke 17, og har enda ingen kul å vise til... Har lagt på meg noen kg, så de som kjenner meg ser jo at magen har endret seg. De sier at det viser nå, men jg som vet bedre er fullstendig klar over at kulen bare er fett! hihi :) (Har ikke hatt noen valker før, så det er nok bare disse de andre ser)

Forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før i 6. mnd. Bærer nok litt langt bak eller noe... Men siden jeg ikke er høyere enn 160 ca blir magen stooooor på slutten! :)

Skrevet

2.gangs, og fikk allerede i uke 9 spørsmål fra folk på jobb om jeg var gravid, pga den oppblåste ballongmagen:p Den fortsatte igrunnen bare å vokse, og nå i uke 21 er den stooor og struttende, med fin-fin gravidnavle og alt; stas=)

Skrevet

Fikk en liten svai utover på magen i uke 13, men veldig liten:) Vistes omtrent ikke.

Og så i uke 19 ble det en litt mer "kul", som er ganske hard..

Det vises godt på morgenen når jeg ligger i senga, da ser du en liten kul:)

Men fortsatt liten. Ingen kan se at jeg er gravid, med mindre jeg har stram genser.

Så venter fortsatt i spenning her ;)

Skrevet

Midt i 16 uke nå, og det vises ganske godt.

Men det har jo også veldig mye med kroppen å gjøre, jeg er 165 og slank.

Så antar det varierer veldig :-)

Skrevet

første gang så fikk jeg synlig mage i uke 15 tror eg ca. så bare små feit da egentli, :)

nå er jeg i uke 14 å har fått gravid mage. kan se at eg er gravid. litt bale siden eg ikke har fortalt det til så mangen ennå.. begynte vel å få litt feit mage i uke 10. men har ikke lagt noe særlig på meg, bare 1 kg ca. å det er jo sånn som går opp og ned fra dag til dag til vanlig :P

Skrevet

Dette er min første gang og er nå akkurat 14 uker på vei. Rundt 12 uker begynte buksene mine å bli litt for stramme, men trur nok bare at magen var oppblåst. Nå kan jeg bruke de buksene som jeg ikke kunne bruke i uke 12 og magen kjennes ikke. Syns magen ligger litt langt nede :)

Trur nok at det tar lang tid før folk kan se at jeg er gravid, for jeg har alltid hatt sånn jojjo vekt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...