nick_342104 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 fra forlover. Hva bør/må jeg ha med bortsett fra å gratulere henne/dem med dagen og takke for d ærefulle oppdraget? Jeg er ingen humortist akkurat(ikke kjedelig heller da men ) og liker slett ikke å snakke til mye folk så den bør jo ikke være så lang. Skal holde tale for min bestevenninne nå i helgen og har aldri gjort dette før.
LHHR Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Regner med du har kjent henne en stund. Så du kan jo ta med noe fra barndom / ungdomstid som er morsomt/minnerikt. Har dere noen felles interesser? trener / spiller sammen? Har dere vært på ferie sammen? Det må da være noe å ta med. Har dere jobbet sammen og opplevd noe der?
nick_342104 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Har kjent henne siden vi var tenåringer men nesten alltid bodd langt unna hverandre. Men har likevel hatt stor betydning for den andres liv så ja, jeg har i grunn en god del å ta med sånn sett. Gruer litt da men gleder meg mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå