Gå til innhold

Noen her som er tupperware eller Mary Kay konsulenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å ha en jobb med kun det? Du tjener vel det du selger? Selger du for 4000,- så får du 4000,- ? Eller?

Litt riski da.. visst en sitter med lån å greier å ikke vet hva neste mnd lønn blir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvert fall ingen av homeparty-oppleggene som gir deg 4000,- hvis du selger for 4000,- Hvem skal betale for produktene og sånt da?

Jeg kjenner ei som i dag lever godt av å være Mary Kay-konsulent, men hun har holdt på i 12 år, har en stor kundekrets, holder kurs for andre selgere osv osv.

Du kan nok ikke bare si opp jobben din for å starte med dette, men bør heller starte i det små, holde party for venner og kjente, utvide sakte men sikkert. Kanskje du kan gjøre det bra nok til å leve av dette om noen år, hvis det er det du vil?

Skrevet

Jeg har vært Mary Kay konsulent og vil ikke, med mindre du har egen salong og vier all din tid til salg og kurs, anbefale det som eneste inntekt.

Det er som du sier en litt risky inntekstkilde siden du er avhengig av andre for å få penger på konto, men på den andre siden er det veldig digg å ha noen tusen ekstra i mnd om man holder kurs i tillegg til fast jobb :)

Uansett hva du finner ut, lykke til! :)

Skrevet

Veldig slitsomt å he en jobb som innebærer at du må påprakke deg selv og dine produkter til dine venner... Vet om mange som har reagert på venner som har invitert dem på et hyggelig besøk, og så sitter du plutselig der og blir nærmest overfalt av produkter! Og så trodde du du var invitert på lunsj, liksom!

Trå varsomt sier jeg bare..

Skrevet

Veldig slitsomt å he en jobb som innebærer at du må påprakke deg selv og dine produkter til dine venner... Vet om mange som har reagert på venner som har invitert dem på et hyggelig besøk, og så sitter du plutselig der og blir nærmest overfalt av produkter! Og så trodde du du var invitert på lunsj, liksom!

Trå varsomt sier jeg bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...