2010 Mammaen Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Har funnet ut at det trengs til vognen likevel nå (ville egentlig vente til høsten) med den kulden som er ute for tiden. Hadde trodd at mai skulle være litt mildere... Men men - med termin om en uke vil jeg sikre meg et likevel. Hvor har dere kjøpt? Hva kostet det og er du fornøyd? Det eneste jeg har sett var et på Kid og det var så pusete og langhåret at det vil jeg ikke ha (ser for meg masse hår i munnen). Ser de har noen på Nøstebarn (men har bate sett på nettsiden) og lurer på om de er verdt prisen? De koster jo en del mer enn andre steder.
termin 18.05.10 *overtid* Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Eg har kjøpt hos Nøstebarn, det virker veldig bra, men har desverre ikke fått testet det ut enda Har og kjøpt ett hos Ikea, det virker ikke så bra, men tenkte jenta mi skal få ligge på det i vugga hjemme i stuen. Har og sett at de selger på Barnas hus, til en bra pris, tror det var 300 det kostet. Har sett flere som skryter av det. Men som sagt, eg har ingen erfaring enda om desse skinna, da jenta mi ikke vil komme ut enda ( 8 dager til termin )
2010 Mammaen Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Ok, takk for svar! Heller litt mot nøstebarn sitt, men kan jo få to på barnas hus for samme summen.. må tenke litt mer. Noen flere som har tips? Lykke til med fødsel 18.05.10. Har en dag mellom oss vi da ;-)
A.S Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Hei. Hadde kjøpt et fra Nøstebarn da jeg fikk mi første, og det er 7 år siden, og skinnet er kjempebra ennå. Var ikke så langhåret, så barnet lå fint oppå og fikk god lufting under. Hun er ei varmblodig ei, og ble fort klam, men ikke oppå dette skinnet
bitthen Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Kjøpte hos nøstebarn jeg også. To stk - gangske dyre, ja. Men har hørt mye skryt om de Viktig at du kjøper korthårede i allefall. Kjøper du langhårede blir visst babyen fort klam..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har det korthårede skinnet fra Barnas Hus, og er kjempefornøyd! Skal kjøpe det samme til nestemann også tenkte jeg, men til vogna ville jeg vurdert et skinn med hull til fempunktsselen, så skinnet kan brukes i sportsvogna også.. Er vel kanskje mulig å kutte hull selv også, men det har jeg ikke noen erfaring m;)
bitthen Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Det er vel egentlig bare å klippe det! Jeg skal klippe når han skal i sportsvogna :-) Rakner jo ikke eller noe, så...
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har bestillt et korthåret lammeskinn fra babyshop.no. Kostet 299 kr. Har ikke fått det enda, men det var ihvertfall billig! Og virker bra også Bestillte ullshampo også til 99 kr, og porto var ca. 100 kr.
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Lammeskinn har vi fra barnas hus (får det nå til 199,- hvis du meld deg inni sms klubb- kan melde deg ut rette etterpå om du vil tror jeg), koster vanligvis 299,- Har et som er brukt i 1,5 år og er nesten like fint som de nye! I motsetning til ikeas som etter vask (iallefall det langhåret) ble ganske stygt! Fordelen er at de fra ikea er stoore og de fra barnas hus er små. Bruker de store nå til storebror, mens lillebabyen får de små fra barnas hus! Her vaskes de på ullprogram med milo u/parf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå