Gå til innhold

Flere som venter på UL time?


lillespire08+10

Anbefalte innlegg

Hmm... jeg er 13+5 idag (termin 12.nov), og ennå ikke fått UL-time... begynner å bli utålmodig! Flere som ikke har fått time? Burde jeg ringt og hørt..? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke fått time enda, men så har jeg ikke vært på første kontroll enda heller. Skal på kontroll i morgen så blir vel søkt om fødeplass da :) er idag 11+3 ifølge meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin 12.nov. ingen ul time her heller....men, jeg bor i en liten by så det kan jo hende jeg får beskjed en uke før. ;) du kan jo ringe, skader ikke. legen til ei jeg kjenner hadde glemt(!) å bestille ul time for henne!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har termin 12.november og jeg skal inn 26.mai og få se hva det blir:) du/dere skal inn melllom uke 17-19 for da er det eksakt hvor gammel den er og dere får konsantert termin dato.

Jeg ville ringt for sikkerthets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på timen... Jeg har termin 8.november og ikke hørt noe ennå! Jeg håper, brevet kommer snart :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm ja.. får se om jeg ringer hvis jeg ikke får brev uka her. Redd det har skjedd en feil, og at de ikke har time til meg før lenge etter uke 19 :s

Bor i stor by, så mange som skal på ul sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har fått time i slutten av juni. Helt på tampen av uke 19 av svangerskapet :) Termin 17. - 20. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På St. Olav vil de forresten bare ta ultralyd mellom 18+3 og 20+6. Absolutt ikke tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble søkt fødeplass til meg allerede på første kontroll i uke 8. Fikk time til UL i starten av juni, er da 18 + 2. Jeg fikk innkalling til timen da jeg var i uke 12-13. Skulle gjerne hatt UL en uke eller to tidligere ;) Lenge å vente selv om det bare er 2 uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke time i posten før 19 mai, da var jeg 17+3. Timen ble 9 juni mange helligdager den siste tiden som gjør at det hoper seg opp med oss gravide som vil inn og titte :) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brav fra fødeavdelingen for ca to uker siden. Jeg er 13+3 i dag, og har termin i slutten av november. Jeg skal på ultralyd 23.juni :)

Hvis du synes det har gått for lang tid uten at du har hørt noe, ville jeg ringt for å høre om du er registrert hos de eller om legen din kanskje har glemt å melde deg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...