Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Eller er det bare noe dere skriver (*lol*)? Synes egt bare det er trist her.
3småtroll♥ Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Har da ledd høyt av noe... sametrusa feks! Da trodde mannen min at det hadde klikka for meg:) Men som oftest så står det da ikke så mye morsomt her inne...
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jo et par ganger har jeg ledd høyt av ting jeg har lest her inne. Men jeg skriver søren ikke LOL for det....Jeg er for gammel til å skrive det tror jeg:) (og så gammel er jeg at jeg også lo HØYT da jeg hørte to tenåringsjenter snakke sammen og SI lol når den andre sa noe morsomt...)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Ja når jeg ser veldig rare spørsmål :-) jeg vil ikke henge ut noen. Må jo si at det kun muntrer opp dagen min :-) jeg skriver ikke slemme ting tilbake. Det blir litt sånn "out of the mouthes of babes"...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jepp...både jeg og mannen lo faktisk høyt da vi leste tommages historie i går kveld.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg ler av og til høyt. To ganger har jeg tisset i sofaen også. (Minner meg på at jeg må gjøre flere knipeøvelser). Usj..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Ja, mye gøyt. Spesiellt ting som sametrusa, "ekte" brannøvelse (selv om den var mer tragisk i grunn), sebratrusa og når folk hisser seg opp av bagateller og når noen uttaler seg sterkt om ting de helt tydelig ikke har noe peiling på. Mye god underholdning som får meg til å le i hvert fall... Men mye sært også da
Lilleleen Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har ledd høyt flere ganger ) Oftte av tråder som flauser, hvordan vet du at du er gravid, o.l Har også ledd høyt av henne som hadde en mann som ville ha med babyen i badstu, da han rodde unna å sa ikke nå, men når hun blir eldre.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Jeg lo høyt av ei dame som ikke visste hvem som var faren til barnet hennes..Men hun konkluderte med at det i vertfall ikke kunne være bergenseren fordet at ungen hennes ikke skarret på r`en.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 sebratrusa, hun som hadde en samboer som hadde feilparkert bilen, hun med eggene som fløt og ikke fløt, og gode kommentaren mannen hadde under fødselen:) og for å ikke snakke om hyllebærblomst saft i barnebursdagen. og mye mer- mannen min tror det har rablet for meg innimellom
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 Hun damen med tidenes mest detaljerte bursdagsfeiring. Trodde seriøst jeg skuell daue av latter når jeg leste den...Makan til dame!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Her er linken til alle dem som vil le høyt;) http://www.dinbaby.com/forum/thread/141564450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå