Kanskje snart <3 86 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Tenkte å snike meg inn her også fra bligravid å høre med dere som nylig har erfaring med positive tester ) http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/577994/offset/0 Er veldig usikker på om dette er en skyggestrek? Tok en test i går også men da var streken svakere og nesten umulig å se. Testen er tatt i dag 7/8 DPO og det er en High Sensitive test som måler HCG ned i 10. Er så usikker da jeg har litt problemer med å se fargen. Streken ble tydeligere etter avlesningstiden, men den var der før tiden var gått ut også.
Reese Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 hei en strek er jo en strek da... men jeg har ingen erfaring med slike tester, så hadde jeg vert deg ville jeg tatt å kjøpt en på apoteket. da får du sikkert svar, min viste posetiv 8 dager før ikm. lykke til
Kanskje snart <3 86 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Takk for svar Tempesta Ja en strek er en strek Men denne streken synes jeg var tvilsom med tanke på at den nesten ikke har farge, muligens litt lys rosa farge om jeg legger godviljen til, hehe Men krysser fingrene for at den er svak fordi det er tidlig, 1 uke til IKM i dag Noen flere med synspunkter??
2harBlitt3<3 Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Min var ca sånn først, men nå er jeg gravid, har tatt 6 tester, og en av dem kjøpt på apoteket, en synlig strek er en positiv graviditet:-) Lykke til;-P
Kanskje snart <3 86 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2010 Takk for svar Håpfull<3 Gratulerer så masse med graviditeten ! Har fått kjempe svake skyggestreker tidligere pp uten å være gravid (har hatt mistanke om kjemisk graviditet) men disse testene er litt sterkere. Hvordan var fargen på de første testene du tok? Og når begynte du å teste?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Streken er der jo, men dog veldig svak Jeg har fått "falsk positiv" med de testene en gang, men tror vel den streken jeg hadde var litt svakere ? husker ikke :/ Gratulerer sier nå jeg <3
..snøklokke.. Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Sjeldent det kommer streker uten grunn da.. Så jeg gratulerer jeg også Ta en ny om noen dager!
Tøvsjura Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Jeg hadde selv slike tester i fjor vår, men var ikke gravid. Testet med slik strimmel-test på dag 33 i syklusen nå i midten av april - positivt, der teststreken var svakere enn kontrollstreken, men likvel to synlige streker. Ta en ny test om 1-2 dager - lykke til :-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2010 Tusen takk for tilbakemeldinger ) Satser på en klarere positiv test snart, hvis det blir negativt resultat denne PP også, så tar jeg med meg erfaringen med disse testene (evt. skyggestrekene) til neste PP. Krysser fingrene for klart positivt test snart
Kanskje snart <3 86 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2010 Ny test i dag 8/9 DPO: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/577994/offset/2 Muligens litt sterkere strek enn i går...
Tøvsjura Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 Denne så mye mer positiv ut enn den forrige - drister meg til å si gratulerer ;-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2010 Takk for svar ) Er veldig takknemmelig for det, sliter veldig med å godta at disse testene kanskje er svak positiv. Det hjelper uansett på med tilbakemeldinger fra dere:)) Så i dag har jeg vært å kjøpt CB digital. Håper jeg klarer å vente å bruke den noen dager siden testene jeg har tatt var veldig svake og måler hcg ned i så lite som 10 miu. Tviler på at jeg får utslag på CB nå siden den trenger mere hcg enn de jeg har tatt...
2harBlitt3<3 Skrevet 11. mai 2010 #14 Skrevet 11. mai 2010 Takk takk:) Fargen var ganske svak på kvelden 3 dagere over ikm, sterkere morgenen etter og i dag like stark som kontroll-streken:-) 5 uker på vei i dag, hihi:-D
Kanskje snart <3 86 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 12. mai 2010 Klarte selvfølgelig ikke å vente med å ta CB digital i morges. Etter litt over ett minutt lyste det : IKKE GRAVID så da kommer nok TR om 5 dager ( Da er jeg nok ikke gravid og disse svake strekene jeg har fått på billigstrimlene er bare skyggestreker..
Galskapens overhode Skrevet 12. mai 2010 #16 Skrevet 12. mai 2010 venter du mens om 5 dager? Hvis så er tilfellet, så har du jo testet veldig tidlig, og kroppen brukerlitt tid på å produsere nok hcg til at det slår ut på testene..
Kanskje snart <3 86 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 12. mai 2010 Ja det stemmer. Så jeg er bare 9 DPO tror jeg, så det er jo tidlig ennå. Tenkte kanskje at siden streken på testen i går var pittelitt sterkere enn i forgårs så ville jeg ihvertfall få positiv på CB Digital i dag, men kan se ut til at jeg tok feil der ja. Tok den testen fordi jeg var tom for billigstripsene og selvfølgelig fordi jeg er blitt testoman av dette:P Løpet er jo ikke helt kjørt, men må innrømme at jeg mistet litt mot etter testen i dag...
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 12. mai 2010 #18 Skrevet 12. mai 2010 Vet du - når du framdeles har 5 (!!!) dager til IKM så er det jo galskap å teste med en digital. Den trenger en del hCH for å gi utslag og den viser selvsagt negativt når det så vidt er, eller i det hele tatt ikke er noe utslag. Den testen tyder jo ikke små skyggestreker... Du må nok bare smøre deg med tålmodighet for å ta en digital. En liten ting til, jeg sååå den streken på test nr to så jeg er ganske sikker på at du er gravid
Kanskje snart <3 86 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #19 Skrevet 12. mai 2010 Du har uten tvil rett i det Snuppeluppa *Skatten i magen*, Mister jo helt viljestyrken når den kommer til denne testingen.. Etter å ha lest litt så ser jeg at det er svært få som tester positivt så tidlig og det er sikkert mange som venter til nærmere IKM med å begynne å teste enn det jeg har gjort denne måneden. Skal prøve å smøre meg med tålmodighet så godt jeg kan
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 12. mai 2010 #20 Skrevet 12. mai 2010 jeg testa pos 1 uke før ikm med sånne strimmel.. mens det tok 4 dager til før jeg testa pos me CB ikke gi opp håpet enda
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #21 Skrevet 15. mai 2010 En liten oppdatering... Kjøpte CB test (de med kryss). Tok en i går og i dag. Fremdeles kunne jeg (som på de fleste andre testene også) skimte (og da mener jeg SKIMTE) en strek før avlesningsfristen både i går og i dag. Klarte ikke å se hvilken farge det var, så demonterte testen. Både jeg og samboeren ser et kryss uansett hvilket lys vi står i og fra ulike avstander, men fargen klarer jeg ikke å se. Den kan liksså godt være lys blå som lys grå. Streken i dag var litt tykkere og muligens en antydning sterkere enn streken i går. Uff, ikke vet jeg... Ennå 2-3 dager til IKM. Kanskje snart <3 86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå