Gå til innhold

hvilke vogn skal dere ha?:)


★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

dere som har bestemt dere for det da:)vært borti den jeg har valgt og hva syns dere om den fargen?j

 

vi har falt for mountain buggy 2010 i fargen moss(lysegrønn) på bag og brun sittedel:) heeelt forelsket i den grønne fargen vi:) også fungere den like godt til begge kjønn siden vi ikke vet det enda....

 

siden den ikke er fullt så lun som alle andre vogner skal vi bruke skinnpose og en tynn dyne/ tykt pledd over der igjen...den passer perfekt til vårt bruk...gleder meg som en unge til å kjøpe den når feriepengene er på konto :)

 

håper bare alt er bar på ordinær ul om 4 lange uker...xxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha tvillingvognen av mountain buggy, i svart med svarte bager :-)

 

Har en flott dunpose fra før, må bare kjøpe en til i samme sort om de enda selger så det blir likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en brio kombi etter jentungen og den funker som bare det enda. Har faktisk ikke hatt behov for noen annen vogn eller trille. Super for vår bruk :)

 

Trenger ny vinterpose da, skinnposen som snuppa arvet etter meg ble helt utslitt. Tror jeg skal satse på en sånn Troller pose, den kom hvertfall best ut i test sist jeg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal over til england å finne vogn og masse utstyr der siden pappan er engelsk. Å jeg har jo selvfølgelig falt for den mest upraktiske vognen av alle, Silver cross. De er så fine og store. Så er det jo bare å finne en trille ved siden av. noen andre som liker de?

Både meg og kjæresten hadde da vi var babyer, synd begge er solgt. De holder jo ike mange mange år:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ønsker meg skikkelig en simo combi vogn!!!! de er helt geniale og jeg elsker de. Vi gjorde dessverre feilen med å kjøpe en quinny vogn til første barnet vårt, og jeg angrer skikkelig. den gang gikk vi etter hva vi syntes var stilig og så bra ut. nå ønsker vi oss noe som er praktisk! problemet med quinny var at bagen var så liten at ungen vokste ut av den før den ble født omtrent.. ikke plass til unge og pose i bagen samtidig :( Dessverre er vogn dyrt og man kan vel ikke kjøpe ny vogn til hvert barn, så med mindre jeg finner en fin brukt simo vogn til en veldig billig penge, så blir det vel quinny på oss denne gangen også... simo vognene er jo så geniale at de faller ikke veldig mye i pris selv om de er brukt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFK joggster twist her. Den er veldig lett å bruke både i terreng og f.eks. på kjøpesenter. I tillegg tar den liten plass når den er slått sammen. Den er litt dyr, men satser på at det blir tilbud på den en gang i løpet av et halvt år ;) Det pleier å komme tilbud på den ganske jevnt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt å se at det ikke bare er vi som har bestemt oss allerede hihi:)

 

håpr det blir noe tilbud på den vi har valgt også...;) har lett over alt brukt men ingen har den fargen vi vil ha og ikke finner jeg nettsider fra utlandet som selger den rimeligere heller så da blir det den prisen det koster i butikken her....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på nyhetsbrev fra barnas hus, slik at jeg får alle tilbud på e-post nærmest før det blir lagt ut på hjemmesiden deres. Det kan jo være et tips for de som er på tilbudsjakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også bestemt oss :) Men det er fordi "bestefar" skal kjøpe vogn til første barnebarnet :) Å det skal han gjøre i sverige, litt billigere der :)

 

Vi skal ha en Emmaljunga Edge Duo sort og blå eller helt sort! Stor bag til et vinterbarn i nord norge, også er den lett å trille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tenkt litt på ABC design Cobra. syns den virker liten, grei og sikker. Har i hvrtfall lyst på en trehjult vogn, og denne var nokså grei i prisen også :)

Tror vi kjøper en i riktig farge etter UL 22.06. Gleder og oss til å se hva som ligger inni der(=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mange gode tips her inne;) Jeg kan forresten anbefale dere å gå inn på: http://www.barnevognguiden.no

Der var det mange gode skriverier om diverse barnevogner, med brukeranbefalinger o.l.;)

Utrolig vanskelig med valg av vogn synes jeg, men holder en knapp på TFK Joggster Twist altså;P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga City Cross her. Bestemt for ganske lenge siden :P Har sjekka priser i Sverige, og de nye koster det samme der som de brukte her ligger på. Så da er det jo ikke noe å lure på - om man skal kjøpe ny eller brukt mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga Mondial her. helst creme letherete eller hva det nå heter.

Blir til at vi handler i sverige når vi er der i ferien, sparer ca. 3000,- på å kjøpe den i sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi reiser til Sverige å kjøper, men har ikke bestemt oss for om det blir Emmaljunga Edge duo eller city cross ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde egenltlig bestemt oss for tfk sin joggstr twist...utrolig fin vogn.

 

men da jeg så den i virkelighetn ble jeg så paff over hvor bredt taket og høy sportsdelen var..følte meg liten bak der og syns det ble uoversiktelig:/ følte meg ikke komfortabel bak rattet der...

 

så dermed ble det mountain buggy det nærmeste vi kom tfk tror jeg:)... mer oversiktlig å kjøre sportsdelen for oss småfolk;)men smak og behag...

 

men det var det eneste jeg hadde å utsette på den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ReNaTe 81.

Jeg skal kjøpe vogn i Karlstad, siden det er dit vi skal i ferien. De har også nettside med priser! Køpbarnvagn.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal vi ha også :-) Sparer minst 1200 kr av kjøp i sverige ettersom jeg har finni ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som bare akkurat nå begynner barnevognjakta var denne lenka fantastisk :) Også veldig fint med tips om å handle i Sverige - flytter jo til Østfold i juli, så da blir dt ikke lange stykket å kjøre over grensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Emmaljunga city cross her, i dark beige. Vi har bestilt gjennom Kattis babyshop i Sverige, vi sparer ca 2000-2500,- i forhold til å kjøpe her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en TFK jogger twist som vi bruker som sportsvogn til storebror nå. Kjempefornøyd. Utrolig praktisk og stor sittedel. Vi hadde Simo combi som bagvogn til nr 1. Fin vogn, men kan ikke måle seg med trillecomforen til TFK vogna. Til nr 2 nå skal vi kjøpe bagdelen til TFK. Og så må storebror ha ståbrett !!

 

Vi er lange både mor og far, og gutten vår er også lang for alderen. Han er snart 2 år men er lang som en 3-4 åring. Han har fortsatt god plass når han sover i sportsvogndelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...