Tyren82 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hei. Er det ok å spise en nutrilett eller noka bar av og til...? Lever ikke på sånne for tiden akkurat, men de er så gode så bare lurer på om det absolutt ikke er lov med lav karbo når en er gravid..
Guttemamma75 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Det er fullt mulig å spise lavkarbo når man er gravid så lenge man ikke er i ketose.. Men nå snakker jo du om nutrilett/noka barer og de er slettes ikke lavkarbo.. Det er mer lavkalori og du skal ikke slanke deg aktivt med å spise mindre mens du er gravid - klart man kan spise sunt men man bør ikke telle for mye kalorier og stresse med dagsrasjoner osv.. Om du bare synes det er godt med en slik bar av og til som et lett mellommåltid så er det nok helt greit - men IKKE bytt ut ordentlig mat for å spise slike barer....
Tyren82 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Jepp.., var det jeg mente. Her telles absolutt ingen kalorier, for å si det sånn.. Tusen takk for svaret;.)
Voyeur Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Bedre å spise en nutrilettbar hvis man er på farten, enn en sjokolade eller noe annet søppel. Jeg bruker å ha en liggende i veska for tilfeller av akuttsult!
14september? Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 tror da ikke det skal gjøre noe, jeg spiser det selv fra tid til annen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå