Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Har det fler ganger om dagen, fryktelig vondt.. Det presser, stikker, og ja, alle mulige vondter oppi der, og ungen som virkelig presser ned!! Er i uke 37 og hodet er festet Kan ikke huske å ha hatt det slik med førstemann i det hele tatt :/
sommerbarn:-) Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hei! Er i uke 38 og hatt en del stikkinger og "støt" der nede. jordmor sa det var når de sparker eller trykker hodet mot livmortuppen.. Ikke farlig, men utrolig ubehagelig. noen ganger mister jeg nesten pusten. Hadde noe av det med de to andre barna mine, men denne gangen er det mye mer.. Men nedpress har jeg ikke så mye av, mer at jeg kjenner at han vrir på hodet sitt...ikke særlig behagelig det heller. Men ikke lenge igjen nå:-) Lykke til videre!!
mamma_til_en_prins Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hei. Jeg er også i uke 37 og har masse "nedpress-smerter". Disse har kommet de siste dagene. Føles ut som ordntlige rier innimellom. Skal til jordmor i morgen heldigvis. Hadde det ikke slik med nr 1, så dette er uvant...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 lurer på hva det er liksom, siden hun kan jo ikke feste hodet sitt noe mer nå sitter jo bom fast.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå