Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Tidligere kunne alle mine Facebook-venner se hvilke grupper jeg var med i på profilen, dvs. under Info. Men etter at Facebook har forandret på layouten, vises de ikke lenger! Kun "Sider" som jeg "liker", vises. Har forsøkt å få dem fram igjen ved å gå inn på Innstillinger for både personvern og applikasjoner, men uten resultat. Så under en diskusjon på "Groups" at mange i inn- og utland har meldt fra om samme problem, men ingen får noe svar fra Facebook-adm. Noen som har funnet ut av det?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg regner med at det bare er en del av deres nye layout.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hos meg vises de fortsatt, kanskje fordi jeg ikke oppdaterte til den nye profilen?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Samme problem som HI. Men ved å klikke på Grupper i venstre spalte får jeg dem opp. Dumt at de ikke kommer fram i profilen lenger. Regner med at Facebook-adm. ordner opp etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå