Gå til innhold

Ordinær ul.


nordlyset med 1suprise + spire

Anbefalte innlegg

Jeg har termn 24.11.10. Har fått time 22.06.10. Da er jeg over i uke 19.

Synes det var litt sent.

Hvilken uke har dere blitt innkalt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har fått time 7 juni og er da en dag unna 19 fullgåtte uker...synes også det var sent men de vet vel hva de gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ordinære UL'en skal være mellom uke 17 og 21 tror jeg, så dere kunne fått senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time 4 juni og er da 19 uker på vei. Men, får jo ultralyd hver 2 uke allerede på sykehuset, så den daoten er vel bare satt for å sikre fødeplass tror jeg hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått UL 10 juni då jeg er 19+4 på vei. Syndes det var sent så jeg ringde og sjekkede og de sa att det var helt ok. Normalt er å ha UL mellom 17+0 og 19+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist fra legen til dere fikk innkallelsen til ultralyd? Jeg var hos legen forrige tirsdag, og er utålmodig etter dato for ultralyd allerede ;p

 

Jeg må forsøke å komme meg på ultralyd før 18+2 ihvertfall, for vi reiser på ferie 18+3 og blir borte halvannen uke, så satser på å få time tidlig eller å få bytta timen til en nærmere en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 20+1 når jeg skal ha... Har vært på en privat allerede da jeg syntes det ble for lang tid å vente fra uke 9 (første kontroll hos fastlege) til uke 20 før det skjer noe igjen av kontroll/undersøkelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Termin 4.November og har fått time til rutine UL 4.Juni.

Jeg er i uke 18 når jeg skal dit.

Lykke til når tiden kommer for dere alle.Det blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin samme dag vi da, Decoy86. Like gamle også kanskje, om 86 er fødselsår? :)

 

Håper jeg får innkallelsen snart! Ikke minst sånn at det er tid til å få endra på den, i tilfelle jeg får time mens vi er på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

86'er ja :) Det var jo gøy :) Spent å se om termin blir den samme etter ordinær UL :) Men så langt har den stemt, både på tidlig UL og hos jordmoren :) Med tanke på str på foster og livmor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28 november. Fikk brev fra sykehuset i går om UL 23.juni. Da er jeg 17 fullgåtte uker+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin 18.november og vet at den terminen er sikker pga prøverørsbefruktning. Jeg har fått time til UL 30.juni på Rikshospitalet og da er jeg over 20 uker....Synes det er kjempe sent!!! Fikk innkallelsen allerede når jeg var 8 uker på vei.

 

 

Hm...kanskje jeg skal ringe å be om å få den tidligere?

 

Ha ei god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...