Gå til innhold

Insp. av vakker som ung, og mindre pen som eldre :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var 14-15, var jeg den "stygge" i venninnegjengen på 4. De andre hadde hele tiden et stort utvalg av gutter og forholde seg til, og så bra ut helt til de ble 17-18.

Der snudde det liksom..De ble mindre pene for hvert år som gikk, og gutter viser dem sjelden interesse lenger.

Nå har det ingenting med livsstil å gjøre heller, for jeg er den som røyker og har hatt et tøft liv. Mens de andre har levd godt på familiens penger og gode rykte.

Jeg var tydeligvis den stygge andungen; for nå er det jeg som sjarmerer gutta i senk, og som er den desidert peneste av oss.

Her om dagen kommenterte den ene venninna: "Jeg skjønner ikke hvorfor alle gutter blir SÅ sjarmert av deg.."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun høres jo ut som en veldig god venninne...!

Nyt det, og kos deg:-)

Skrevet

Ja og det fine med sånne andunger er at de ofte ikke er så gysla høy på pæra som den hotteste jenta i 6 klasse blir.

Disse er et kupp. De er nydelige, men vet det ikke selv :-)

Skrevet

"Jeg var tydeligvis den stygge andungen; for nå er det jeg som sjarmerer gutta i senk, og som er den desidert peneste av oss."

Synes den stygge andungen virer en smule høy på pæra.

Skrevet

HI

Det verste jeg vet er mennesker som vet at de er pene, og som spiller på det for å oppnå noe..

Skrevet

HI

Det var da for å understreke forandringen;)

Skrevet

Hehe :-) jeg var også den "stygge" frem til jeg var 16 omtrent. Skikkelig ugly Betty... Da forsvant plutselig kviser, briller, tannregulering, pubertetsfett, fæle klær og håret ble langt og skinnende. Plutselig litt annen interesse fra det andre kjønn da... Det var bare det at jeg opplevde guttene som kåte, utseendefikserte teitinger, og andre jenter plutselig ble missunnelige og bitchete. Så det var ikke før jeg rundet noen og tjue jeg kunne nyte å være ettertraktet. Fant meg en veeeldig kjekk mann (som også er helt topp ellers:-)) da jeg var 19 da. Han gjorde mye for å bekrefte at jeg er vakker, var jo fryktelig usikker ei stund også. Å Guuud jeg elsker den mannen :-) Snart 10 års jubileum!!

Skrevet

Stygge andunger trenger av og til å få lov til å være litt høy på pæra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...