Gå til innhold

Hjelp litt...kraftig migrene anfall...farlig...? 1 dag over termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag forferdelig hodepine...klare ikke å se skikkelig... Holder på å svime av smerter i hode... Eller blr jeg ringe til jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring jordmor, eller fødeavdelingen om du ikke får tak i jordmor. Kan være helt normalt, men jeg ville blitt nervøs for mulig svangerskapsforgiftning.

God bedring.:)

Skrevet

takker..klare ikke se å hva jeg skriver...tror jeg mp ring JM... takk:)

Skrevet

Endte opp hos Jm og legevakt dag...De konstanterte ett kraftig aura migrene anfall... Ble nummen i høyre siden av kroppen og mistet synes på ene øyet...Hodepinen kom selvfølgelig til slutt...,og har hatt en j.... dag...! Nå er det imidlertidig begynt å gi seg litt etter en god dose smertestillende... Så får vi håpe at småen har tenkt seg ut snart....

Skrevet

Huff stakkars deg. Har slitt med slik migrene med synsforstyrrelse siden jeg var 11 år gammel så vet utrolig godt hvor vondt det er. Håper du føder snart. God bedring. klem.

Skrevet

Tusen takk,har hatt det sånn selv jeg også før. Men ikke så kraftig...Migrene er nok ikke ett ukjent begrep for meg...Men nå tærer smertene på kroppen min...Har vært invalid av BL i 6 mnd nå så det er vel kroppen som tenker på å gi beskjed at nå klarer den ikke mer... De skal vurdere ett planlagt keisersnitt på meg i morgen så da får jeg vite mer.... Har egentlig ikke vært så hypp på KS,men nå er jeg begynt å bli redd...

Så vi får se....

Uansett,takk for klemmer...trenger det nå...:)

Migrenen har dessvere begynt å ta seg opp igjen så det er vel bare å legge seg ja...

Skrevet

Huffamei. Håper du får en fortgang i dette. Legg deg på et kjølig og mørkt rom+ masse vann. Har vært heldig når det gjelder migrenen foreløpig dette sv.skapet (kun 2 gng), men sliter fryktelig med bk, kynnere og leddsmerter i resten av kroppen.

Hold oss oppdatert. Tenker på deg. Trøsteklemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...