Gå til innhold

Kvalm og trøtt igjen i uke 31...hva skjer?? Andre?


Chat29

Anbefalte innlegg

Har hatt masse energi lenge nå. Trenet og styrt på...sef begrenset pga størrelse på mage osv. Men de tre siste dagen er det akkurat som om lufta er tatt ut av ballongen...skikkelig trøtt og jevnt over kvalm. Blir helt avbalet og får kynnere bare av å gå opp trapper...pæææs! Noen som vet hva det kan være? evt opplevd det samme?

 

Bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 33uker på vei og kjenner jeg blir sliten for ingen ting..

akk nå så er jeg blitt forkjølet og eier ikke energi i det hele tatt her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det kan være, men kroppen din vil nok iallefall at du skal ta det roligere, så da må du bare prøve å respektere det.

 

Har selv blitt skikkelig lat og treig.....! Frystrerende greier.... Er i uke 32, har lite energi og spiser gaviscon for halsbrann for å få sove om kvelden.

 

Ta en hvil midt på dagen om du trenger, jeg sover ofte middag og det hjelper meg! :-) Blitt gammal over natta :-P

 

Å være i aktivitet straffer seg for meg, så jeg tar det med ro når jeg kan :-) Har problemer med en hofte pga bekkenet, så derfor er jeg ekstra varsom.

 

Lykke til videre og håper du får bedre dager! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er i uke 30, og har det nesten likt med deg, mye energi fram til et par uker siden og så ble jeg gradvis mer og mer sliten og trøtt.

Har også mye smerter under ribbeina på høyre side, og det tar knekken på meg. Verst er det om etter middagen og kvelden, funker nesten ikke lenger.Er kvalm noen timer hver dag....Vet ikke om det er normalt.

Håper du blir bedre.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...