Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 i dag når jeg våknet, fikk jeg følelsen av klaustrofobi! så stiv å støl, rekord tung mage, følelsen av å måtte tisse på seg, for å lette trykket i magen:p rett å slett et helt prosjekt å snu seg rundt å kave seg opp..til å grine av, god morgen du liksom! godmorgen norge, bim og kaffe på senga, ja da ble det litt bedre værtfall!:-)) litt.. kan noen kanskje fortelle meg forskjelden på kynnere og maserier? er det 1. 2. og 3. grad rie liksom? ja da, utrolig hva mann undrer seg på når mann ligger dær som en flodhest å synes synd på seg selv:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Som om jeg skulle sagt det selv:) Jeg er mildt sagt et h.. å ha i hus. Føler meg,og ser ut, som en flodhest. Bare å komme seg opp av sangen er en halv dags jobb. Jeg har termin 20.mai, men i mitt hode så skulle jeg vært ferdig for en ukes tid siden.. Maserier er sterke mens smerter, dvs du kan ha problemer med å sove om du har det. Rier tar du ikke feil av når det er starter, det er vondt.. Lykke til med den forestående fødselen:)
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 nesten litt "godt" å se jeg ikke er den eneste dær ute! ;-) var så dum, jeg (ikke bevist) overbeviste meg selv om at jeg kom til å få før termin..! vel mtp at den er på torsdag, så begynner det å haste litt;-) men men.. som de synger, "jeg holder på å bli gal av lengsel, gal av å savne deg! gal av å tenke, av å vente på deg"!! sikker på den sangen egentlig er skrevet av av en vordende mamma:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå