Zeke Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 I hele natt har lillegutt presset seg nedover, det gjøre sikklig vondt, kan samlingnes som om man detter ned på stanga på sykklen. Det kjenntes som jeg nesten begynnte å åpne meg inni der, dårlig forklart dette men ikke lett å skrive det ned Er jo bare i min 32,2 uke, så det er jo alt for tidlig, kan ikke huske at jeg hadde det slik med de 2 andre, noen som har vært borti dette?
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 nede ved skambenet? er det ikke bekkenløsning da? jeg har vondt dær værtfall, å hatt det siden jeg fant ut jeg skulle teste langrendski for første gang på 10 år, gravid i 8 mnd ;-) haha var sikker på jeg skulle deles på midten, på vei ned en usynlig bakke! kunne høres ut som det samme..?:-)
Zeke Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Nei det er ikke det, har bekkenløsning, det sitter mer bak i rompa og korsryggen og nedover, dette er inni, kjenner ut som alle nervene blir delt liksom, som om han borer seg nedover liksom, ikke lett å forklare dette her men :/
RockaMamma Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har også bekkenløsning. Det begynte bare med at jeg hadde vondt i halebeinet, nederst i korsryggen. Med tiden nå så har resten av området rundt slengt seg med, konstant lyskestrekk og skambeinet. Kjennes rett og slett ut som om jeg har slått meg veeldig hardt! Første tanken min var også at vesla mi tok rent for mye plass, men det er bare bekkenløsning.
shira Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Har samme smerter som deg, kjennes som knivblander i skjeden : S men jeg har ikke bekkenløsning og dette er 4. mann. Jordmor sier at det er babyen som borrer seg nedover, i nærheten av at hodet festes.. Og det er jo litt sånn det føles at ungen glir litt ned og så synker magen etterhvert.
fresh Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 det høres ut som babyen holder på å feste seg. det kan være vondt. Noen klarer nesten ikke gå i perioder fordi det er så smertefullt.
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Du, det tror jeg er babyen som stuper nedover og fester seg i bekkenet! Høres ut som slik jeg hadde det da hun festet hodet her! Men sjekk det om det ikke går over da, i løpet av noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå