2010 Mammaen Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har også god erfaring, og en venninne av meg som tipset siden handler mye der og har kjempegod erfaring også med at de kommer og leverer varene på døren.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 kjempeflott dame og fin service. Vi har kjøpt vogn og div annet der.
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har kjøpt en vognpose der, veldig fornøyd :-)
Fifrildi Skrevet 4. juli 2010 #7 Skrevet 4. juli 2010 Dårlig erfaring. Varene mine brukte ekstremt lang tid på på å leveres. Da det var noe galt med varen min i tillegg var hun vanskelig å kommunisere med, hun svarte ikke på spørsmålene mine og det var i det hele tatt frustrerende med så dårlige svar. Jeg endte opp med å reklamere direkte til leverandøren som burde være unødvendig.
VirreVirre Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 God erfaring! Rask levering. Men akkurat som om jeg husker at man ikke kunne betale med visa, men måtte betale rett inn på kontoen dems. Men det har vel i grunnen ingenting å si.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 kjempefornøyd vi også handlet vorgnpose der og den kom kjapt og vi fikk kjøpe den på postoppkrav selv om det egentlig ikke gikk an på siden der...
Yoshigirl Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Vi har veldig god erfaring med Lilleprinsen.no. Kjempegod og rask service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå