Gå til innhold

BIM-Oslo


Sannali

Anbefalte innlegg

Dytt!

 

Resten av dere kan vel svare om dere kommer eller ei! :) Det er hyggelig hvis flere kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi møtes der det er ønskelig:) Ville ikke sette noe sted dersom noen hadde et sted de helst ville anbefale, men slik det ser ut nå er det enda åpent.

 

Tenker det kan være fint å sitte ute i parken også, men greit å ha avtalt et sted å møtes først og så kan vi ta det derfra.

 

Noe sted du kan tenke deg Heidi Helen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo masse kafeer rundt parkene, så hvis vi bare finner ut hvilken park vi skal møtes i kan vi jo ta det derfra. Foreslår enten Olaf Ryes plass, Sofienbergparken eller Birkelunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så dårlig på navn på cafeer på Løkka.Er ikke der så ofte heller. Men er det ikke en cafe som åpner veggene sine på en fin dag,så man kan både sitte inne og ute, og det er stor plass.Muligens Tealounge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg vil gjerne være med i BIM-gruppe. kan ikke i morgen, mandag, da jeg jobber senvakt. Men blir med neste gang:)

Jeg er 27 år og bor på Torshov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg har mistet pappaen min og kan derfor ikke komme i dag. Men avtal gjerne et neste treff, så kommer jeg så sant jeg kan.

 

Ønsker dere alle et fint treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kondolerer! :( Håper det går bra med deg og at vi sees neste gang! :)

 

Til dere andre: da blir det Tea Lounge, klokka 18.00? Ta trikk 11, 12, 13 eller buss 30 Nydalen til Birkelunden, kafeen ligger rett ved parken :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei igjen jenter!

 

Håper dere hadde et hyggelig treff, skulle veldig gjerne vært der!

 

Ble det avtalt noe nytt treff eller skal jeg forsøke meg på å legge inn et treff på BIM-treff listen i midten/slutten av august?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Jeg er Bestum i Oslo. Jeg kunne veldig godt tenke meg å bli med på BIM-treff. Det er første gang for meg og jeg har tremin 22 januar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

 

Jeg blir også gjerne med i en BIM-gruppe. Var med i gruppe ved de to siste svangerskapene mine også:-)

Jeg har foreløpig termin 28. januar og bor på Sagene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter litt til vi hører fra de jentene som kunne møtes 5. juli, blir uansett hyggelig å få til et sensommertreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi ble bare tre stykker; HeidiHelen, My7 og meg. Men det var veldig hyggelig (synes i alle fall jeg da!), og vi snakket vel om å få til et treff i august. Husker ikke om det passet best i begynnelsen eller slutten av måneden, tror de andre jentene skulle ha ferie da. Jeg skal ikke på ferie før i september, så for meg spiller det ingen rolle ;)

 

Kjempekoselig hvis vi får til et treff til, og at flere har sjansen til å være med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med i BIM gruppe. Noen som har oversikten over hvem som er med, eller kan man bare "sign up" her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på listen her er forhåpentlig med:) - og du er hjertelig velkommen Miss Sophie! - må bare finne ut hva som ble avtalt på første treff da jeg ikke kunne komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg det:) Så bra dere koste dere! August er bra for meg, gjerne i begynnelsen. Kan godt foreslå mandag 9. først som sist.

 

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror desverre ikke jeg kan den dagen... men dere må bare møtes, kan bli med på neste treff jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg kan stort sett alltid, men akkurat den helgen skal jeg besøke besteforeldrene mine på Sørlandet, og drar mest sannsynlig hjem denne mandagen...

 

Kanskje dagen etter, 10. august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...