Gå til innhold

flere med uren hud under graviditeten??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler jeg aldri har hatt så uren hud som nå når jeg er gravid.......kjipa! noe som hjelper ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men jeg hadde problemhud første halvdel av svangerskapet. Ikke roblemer med det sist jeg var gravid med jente. Vet ikke om det kan være noe sammenheng ift jente/gutt-svangerskap heller!

Skrevet

Jeg bruker NuSkin og Galvanic Spa fra NuSkin jeg og de hjelper meg mye!!!! Både med uren hud, med selvfølelsen, arr og strekkmerker fra forrige svangerskap m.m. Anbefales virkelig!

Skrevet

Jeg har under begge svangerskapene mine slitt med skikkelig uren hud de første 3-4 mnd, men blitt helt borte etter det, men jeg så virkelig ut som en kjøttkake, å jeg ble veldig deprimert av dette. Jeg spurte legen min om råd, og fikk beskjed om å prøve en krem som heter Basiron 5%. Denne kan man trygt bruke når en er gravid og den funker virkelig.. Den fungerer også veldig kjapt, hvertfall på meg :) Kjøpte den på apoteket, men vær obs den bleker på faget tøy.. Så bruk hvite hankler og putetrekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...