Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har vært gjennom veldig mye de siste årene, og har brukt prevansjon mer eller mindre siden jeg var 14, men hatt problemer med alt jeg har prøvd (minipiller, ørten ulike ppillemerker, p-ring, hormonspiral), de har alle påvirket meg negativt på et eller annet vis, og jeg har nå sluttet helt da jeg ikke har kjærest. Sluttet for ca 3 uker siden nå, og fikk menstruasjonen 21.april. Og så til det som gjør at jeg plutselig har fått ordentlig panikk: Onsdag 5.mai hadde jeg sex to ganger. Siden jeg alltid har brukt prevansjon, tenkte ikke jeg lenger, og han visste jo at jeg har gått på p-piller tidligere. Og han har en sønn fra før som absolutt ikke var planlagt, så vet jo at han er fertil... Fikk panikk da ei venninne spurte om jeg er gravid siden jeg er kvalm, trett og sliten. Vet det sikkert bare er tilfeldig men uroen er der. For dersom jeg har 28 dagers syklus, har jeg jo hatt samleie den dagen jeg hadde eggløsning! Noen som kan roe meg eller har noen meninger her? Er livredd for å fortelle det til ham om jeg er gravid, for vi har spøkt om det tidligere at jeg skulle slutte på ppillene og ligge med ham siden jeg var så babysyk en periode, så han kommer jo garantert til å tro jeg har lurt ham!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Hvis du hadde sex onsdag som var, så er det neppe pga en mulig graviditet du er kvalm, trett og sliten.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Ser den, men er liksom så tilfeldig at der skal komme noe slikt nå! Og nå er jeg jo kjempekvalm og nervøs med tanke på at det er en mulighet for at jeg er gravid... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå