Gå til innhold

noen gravide m to tette??? se her er dere snill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten på 3 mnd når, og vi har hatt ubeskyttet sex for 12 dager siden. Tenkte som så at det ikke er sjans i havet at jeg kan bli gravid så mye som jeg ammer. Men nå er det da slik at jeg har hatt mensmurringer i 12 dager også, men noe økning på smertene de 4 siste dagene. noen ekstra stikkinger for 4 dager siden også. Nede i magen og bak i korsrygg. Uff, tenk om jeg er gravid igjen da??? Noen med erfaringer her? Hvordan kjentes deres første mens ut etter fødsel. Da tenker jeg på da den nærmet seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 6+4 og har ei 7mnd gammel datter. Så her blir det to tette.

Jeg mistenkte at jeg var gravid i januar også, uten at jeg vet hvorfor. Mensen hadde jo ikke kommet tilbake, men visste jo at fullamming ikke er sikker prevensjon. Det er en myte at fullamming fungerer som sikker prevensjon, men reduserer sikkert sjansene for å bli gravid.

Jeg og sambo hadde sex uten prevensjon, og jeg kjente murringer i flere dager. Tenkte at NÅ kommer mensen tilbake. Men den gjorde ikke det. Var sikker på at jeg var gravid, så jeg tok en test. Heldigvis var jeg ikke gravid. Det var 3 mnd etter fødsel og var absolutt ikke klar for noe graviditet igjen. Jeg kjente ingen stikninger i underlivet da, slik som jeg har kjent første og andre gang jeg har vært gravid.

Mensen kom ca. 1 mnd etterpå (etter at jeg tok testen) og da kan jeg ikke huske at jeg hadde noen murringer. Helt vanlig mens som før jeg ble gravid. Fikk mensen 2 ganger før jeg ble gravid igjen. Hehe:) Men gleder meg over det nå :)

Tror nesten du bare må ta en test :)

Skrevet

Ja, får gjøre det. hvor tidlig kan jeg evt teste etter en eggløsning? Vet jo ikke om det er det jeg har hatt, og vet jo ikke om mensen er på vei. Hadde ei lita blødning rett over påske som bare varte i en dag, så kan jo være at det var starten på mensen. Satser på at jeg ikke er gravid nå. Mye sliten, og ser ikke helt for meg hvordan jeg skulle klare en evt graviditet nå.

Men er nok veldig koselig med to tette når de er blitt litt større. Vi har en på 2.5 år også, så vil gjerne vente litt til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...