Gå til innhold

For en rotekopp!!!


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Hun er en tornado rundt i leiligheten, og roter ut alt hun kommer over. Skuffer og skap blir tømt, stelleveska blir endevendt og for en fryd hvis det ligger en full pakke med våtservietter i den, da blir den også dradd utover kjapt og effektivt... Og alt skal plukkes på og puttes i munnen...hehe ;o) Lurer på hvordan hverdagen komme til å bli med to sånna små rabagaster... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, ser henne for meg med våtserviettene... Her også har vi en rotekopp - i motsetning til den pertentlige storesøstera.

Her går søsters puslespill i gulvet, lokket må av og vips har vi alle brikkene utover. Gryteskapet er kjempestas. Får vondt i meg for kasserollene som kanskje er tunge, men til nå har tærne vært skånet. Men lokkene fyker veggimellom. Og skuffene tømmes fort. I dag fikk jeg fjerna rivjernet etter at han var og fant det - så det var plaster på fingeren etter at han hadde kjent på det. Huff, dette er andre tider kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her. Ligger plastbokser, cd'er, dvd'er, leker og istykkerrivde magasiner og aviser overalt. Ikke før jeg har ryddet så er det igjen fullstendig kaos. Men han har det i alle fall kjempegøy.

Og så har han to sånne puttebokser. Disse putteklossene finner jeg på de rareste steder i hele leiligheten, hehe. Måtte ta en ekstra runde før vi skulle ha visning og kikke under sofa, seng, tv-benk osv for å se om det hadde sneket seg inn en kloss eller to, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, vil ikke si at min gutt er særlig rotete av seg med ting og tang. Lekene blir selvsagt forflyttet over alt, men skapene blir heldigvis latt være i fred :) Han er litt og styrer med det som står i tvbenken, men det er ikke mye. Men så får han heller ikke lov til å utforske alt heller..

 

Syns det er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja her har vi ryddet det til slik at han kan få lov til å "rydde" i det som er i hans høyde. Cdene er satt øverst, så dvdene ligger utover hele gangen, lekekassene tømmes og blader skal leses og rives i.

 

Tassen syntes også det er gøy å tømme våtservietter, men å bli vasket rundt munnen eller tørke litt snør det er ikke gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja.. alt dette og litt til føles det som ;) Kleenexboksen ble tømt på no time her om dagen.. hahaha, masse tørkler utover hele stuegulvet. Hun har lagt som elsk på en krotstokk som ligger på tvbenken. Den blir dradd utover x antall ganger daglig! :) Herlig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...