tante grusom master of law Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Ser meg nødt til å kjøpe en ny vogn til treåringen til å bruke på den lange veien hjem fra barnehagen, da han som regel ikke orker å gå den strekningen. Vill ikke ha en paraplytrille, eller en vogn med små hjul. Brio sitty virker jo veldig bra. Noen erfaringer?
tante grusom master of law Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 hahaha. Er det mulig?
Snakkelittmeddeg Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Hehe har ikke sprotstrille, men brio sitty Er fornøyd med den, bruker den til minste på 2 år og 5 mnd til og fra bhg =) Han har sluttet å sove på dagen så trengte ikke noen store dråg av vogner lenger Ikke var den så dyr heller =) Eneste minuset er at jeg ikke får handlet så mye om gangen når jeg har vognen med. For korgen er himla liten =)
BlåBlå Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Vi har denne til 2 åringen vår, og er veldig fornøyd. Når de er så store, trenger de ikke liggestilling etc, - og da er denne solid, enkel og god. Og skule de likevel trenge en dupp, går det fint an det også. Blir omtrent samme hvilestilling som bilstolen.
tante grusom master of law Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2010 Tusen takk for svar:) Tror jeg kjøper den imorgen. Vi bruker ikke noe særlig vogn lenger, men nå som jeg skal begynne å hente i bhg, så må vi ha en. Han er jo oftest så sliten etter en dag i barnehagen at han ikke orker å gå langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå