Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #51 Skrevet 9. mai 2010 Aldri si aldri- jeg kom hjem fra jobb en time tidligere enn vanlig og fant x-min sammen med ei jente. (bekjent av oss begge) De satt i soffan å pratet, jeg ante ugler i mosen- men kunne ikke bevise noe da... jeg lagde middag, hun spiste... og senere fant jeg ei truse på badet som ikke var min. Mannen knakk sammen og fortalte hva som hadde skjedd. De hadde hatt sex i vår seng!! selv om han viste at det var under 3 timer til jeg kom hjem. Hvordan går d Hi?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #52 Skrevet 9. mai 2010 Nå sitter vel HI og koker i hop hva som skal være fortsettelsen på historien. Jeg lurer ærlig talt på hva som foregår i hodet på mennesker som har et behov for å ha et "leke-liv" på nett. For det er jo akkurat det det handler om: å få sympati, oppmerksomhet og ikke minst andre mennesker til å ta kontakt. Tror du lider av dårlig selvtillitt, lite oppmerksomhet fra en evt mann i livet ditt, mye fritid, få venner og manglende intelligens. Kos deg videre HI, og du vet; Det finnes hjelp.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #53 Skrevet 9. mai 2010 ja, sikkert! tror du ikke kompisen hadde ryddet etter seg før han dro??
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #54 Skrevet 9. mai 2010 Hvorfor kan ikke dette være en sann historie? Synest mest synd på mennene deres som lever sammen med en som tror alt er løgn og fanteri. Stakkars mann.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #55 Skrevet 9. mai 2010 HI igjen Jeg innrømmer det, jeg har kjedet meg voldsomt i helgen og har trollet littt her inne. Kan dere finne de andre tulleinnleggene mine?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #56 Skrevet 9. mai 2010 Sånne som deg er med på å gjøre dette forumet useriøst. Det er ikke rart folk ikke tror på noenting her inne.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #57 Skrevet 9. mai 2010 Haha. Stakkars DIN mann som er sammen med en godtroende tosk. Er en grense på å tro at alt er tull og fanteri, og på det å se når noe er usant. Kalles vel kanskje innsikt og IQ? Huff, noen damer er bare dumme...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #58 Skrevet 9. mai 2010 Dette som er så dumt med å legge ut hovedinnlegget som anonym.. Hvem som helst kan kalle seg HI etterpå..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #61 Skrevet 9. mai 2010 Må si han er tøff som tar med seg andre damer hjem, når søsteren din bor like ved. Og at han ikke er kommet hjem til halv åtte for å skule spor, når du skulle komme hjem den kvelden er også veldig merkelig..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #62 Skrevet 9. mai 2010 Jeg finnes ikke godtroende og min erfaring tilsier at innlegget fint kan være sant. Har høyere iq en gj.snittet så tror faktisk ikke det er problemet heller. De damene som er dumme er de som tror at utroskap er noe som rammer alle andre enn akkurat dem selv. Har sett mange eksempler på det her inne.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #63 Skrevet 9. mai 2010 Jeg vil høre fortsettelsen, sann eller ikke. Underhoooolding. Men om det er er virkelig er det jo helt forferdelig, men vi er jo åtselsetere nesten så vi vil jo gjerne få slike historier servert.
Niiiick Skrevet 9. mai 2010 #64 Skrevet 9. mai 2010 Ok, siden noen andre har utgitt seg for å være meg så skal jeg heller signere med nick, tror ikke noen kjenner meg her alikevel. Forstår at folk tror det kan være tull, vet ikke om jeg hadde trodd det selv engang. Satt og skalv og visste ikke helt hva jeg skulle skrive, men kunne nok forklart ting litt bedre. Forstår ikke helt hvorfor jeg la det ut her i det hele tatt men måtte bare få det ut og skrive det ned for å prøve å forstå, skrev det vel mest for min egen del.. Grunnen til at søsteren min ikke har sett noe er fordi hun har vært sammen med oss hos mamma, hun kom hjem ilag med oss. Mannen trodde jo vi kom hjem i 10-tiden, så hadde vel tenkt å rydde ferdig før det.. Om det er noe mer så virker "uklart" så kan jeg heller forklare. Ihvertfall.. Mannen kom hjem like etter at jeg var kommet meg bort til søsteren min. Jeg prøvde så godt jeg kunne å ta meg sammen før jeg gikk bort, men klarte ikke det akkurat. Gikk bort en stund etter ham og da hadde han fjernet "det verste", stod på kjøkkenet å ryddet. Ble litt satt ut når jeg kom hjem tidlig, gående og uten lille, tror han fikk litt panikk. Jeg fortalte med en gang hva jeg hadde sett, osv., og at jeg kom til å bo hos søsteren min fremover. Han sa egentlig ikke så mye.. Tror ikke han visste helt hva han kunne si for å gjøre det noe bedre.. Jeg klarer bare ikke være sint, blir bare så skuffet og lei meg. Så at mannen også ble lei seg, men han burde jo vite bedre. HI (første HI altså)
mammaen til Odin Skrevet 9. mai 2010 #65 Skrevet 9. mai 2010 STOR klem til deg Melle og lille. Skulle virkelig ønske at eg kunne si noen so kn trøste, men det kan eg ikke. Lykke til videre i alle fall. Håer det ordner seg for deg!!
Ugl@ Skrevet 9. mai 2010 #66 Skrevet 9. mai 2010 Han er vel mest trist fordi han er ferska tenker jeg, dette burde han ha tenkt på før tosken. Uansett ikke din feile dette her, hans ansvar alene at han har vært utro. Godt du har din søster å støtte deg til i en tung tid, så håper jeg du finner ut av det, og at du får snakket ut med ham. Å tilgi ham eller ei er helt opp til deg selv, er forhold som har berga seg på tross av utroskap før, men da må han legge alle korta på bordet før du kan ta den vurderinga.
Libido- Skrevet 9. mai 2010 #67 Skrevet 9. mai 2010 huff, hadde vært mye kjekkere om det bare var tull. Lykke til fremover! *klem*
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #68 Skrevet 9. mai 2010 Herregud. "Melle og lille" har ingen profil da! Det er bare tull! Skjerpings folkens:P
Niiiick Skrevet 9. mai 2010 #69 Skrevet 9. mai 2010 Takk for seriøse svar. Grunnen til at jeg ikke har noen profil er fordi jeg rett og slett ikke føler det er nødvendig, er ikke så veldig aktiv her inne uansett. Gruer meg veldig til tiden fremover, veldig glad jeg har søsteren med god plass like i nærheten. Men hva skal jeg gjøre med tanke på lille denne tiden, la hun bo noen dager hos pappaen og noen dager med meg eller hva? Hva har han krav på, og hva har jeg krav på? Hvilke regler gjelder i det hele tatt denne tiden her?? Off, det er så mye å tenke på, vet ikke hvordan noe av dette fungerer! Har mest lyst å finne ut av dette sammen med mannen, og jobbe oss gjennom det, men tror ikke jeg klarer det. En annen kvinne i vår seng, nei fy faen.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #70 Skrevet 9. mai 2010 ikke bare har hun vert i din seng... men tenk på det, at det er ganske sansynlig at noe av det førstre han gjorde etter du gikk bort til søsteren din igjen var å ringe til "denne kvinnen"... og de har sikkert pratet mye midt oppi dette her etter forholdet deres ble avslørt.. synes ufattelig synn på deg, kan nermest si at jeg kondolerer, for det må være sorg å oppleve noe sånnt.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #71 Skrevet 9. mai 2010 Ikke bare det at han har hatt en annen kvinne i deres seng, men det var jo tydelig at dette var et forhold bak din rygg. Og ikke bare et ons. Hadde det vært en engangshendelse, hadde jeg kanskje prøvd å gå videre med fyren, men ikke når omstendighetene var slik.. Føler så med deg Melle og lille! Håper du har ryggrad nok til å få "mannen" din til å føle seg like lite verdt som det du gjør nå. Ikke gå tilbake!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #72 Skrevet 9. mai 2010 Du har min fulle sympati, jeg har vært i samme situasjon selv. Kom tilbake fra ferietur med venninner og fant masse spor etter en annen kvinne. Lange mørke hår i dusjen (mitt er blondt), nyvasket sengetøy (min mann hadde ALDRI skiftet sengetøy frivillig, og i hvetfall ikke siden det var helt nytt da jeg dro, så der avslørte han seg), en sigarettpakke bak TV, et hårstikk osv. Hun som hadde vært på besøk hadde vært over flere dager og min venninne konfronterte henne da de møttes tilfeldig på butikken. Jeg hadde mistanke om hvem som hadde vært der og fortalt det til venninna mi. Hun ble rød i ansiktet og stammet og innrømte at hun hadde vært på besøk, men ikke overnattet. Og en av mine nærmeste venninner bodde i nabohuset, likevel turde han å ha elskerinnen på besøk! Det endte med skillsmisse for vår del, heldigvis!!! Jeg er glad han var så dum at han ikke klarte å skjule sporene, ellers hadde han kunnet drevet på bak ryggen min i lang tid. Du skal være glad for at du fersket ham, nå vet du hvordan han er og kan komme deg videre i livet. Ikke finn på å tilgi! Da har du akseptert og godtatt og han VIL komme til å gjøre det igjen. Kanskje ikke nå, men tro meg, det vil skje. Lykke til. Klem fra en som har vært der og har det veldig bra uten eksen sin!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #73 Skrevet 9. mai 2010 Signerer! Det skjer utrolige ting, men som er sant likevel. Håper du klarer deg HI. Jeg opplevde utroskap, fikk fortalt det av en vennine som har sett han og dama, er evig takknemlig at hun gjorde. Viste seg nemlig at halve bygda visste om det, men ikke jeg. Ble ikke bare bedratt av mannen, men også latterliggjort. Drittsekk.
-Hengebuksvinet- Skrevet 10. mai 2010 #74 Skrevet 10. mai 2010 Bare husk at du er vinneren og han er taperen. Vis han aldri noe annet. Idiotmann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå