Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Herreguuud, vet ikke hva jeg skal gjøre nå, må bare få det ut og få det litt på avstand.... Jeg og jenten vår har vært på besøk hos min mor i helgen, hun bor tre timer herfra. Mannen skulle være hjemme å jobbe, hadde mye å ta igjen sa han. Sa til mannen at vi kom hjem igjen veldig sent på kvelden idag, men så fikk vi muligheten til å reise hjem før, og da gjorde vi det.. Fikk ikke tak i mannen, så fikk ikke fortalt ham at vi kom hjem tidligere. Var hjemme i 4-tiden. Mannen var ikke hjemme, er enda ikke kommet hjem. Så med en gang at han hadde ihvertfall ikke jobbet i helgen, kost seg med god mat og snop, stod roser og lys på bordet. Men det var to av alle tallerker og glass. På soverommet ligger det en kjole på gulvet, og på badet ligger det sminke og en tannkost som ikke er min. Får ikke tak i mannen, bilen hans er også borte. Skjelver som bare det nå, vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sendt lille bort til søsteren min som bor like bortenfor oss. Hun er bare 2 år, så forstod heldigvis ikke dette. Ser jo hva som har foregått her, men fatter ikke at han skal kunne gjøre noe sånt! Ringer og ringer nå men bare mobilsvar. Åååååh, hva skal jeg gjøre???
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Pakk bagen hans og sleng det ut sammen med andre private eindeler! BASTA!! gjør du ikke det er du rett og slett bare DUM!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Melde ham savnet hos politiet...? Håper dette ordner seg, sender en klem! Huff så dum han er isåfall!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Helt enig. Pakk hans vikr\tigste eiendeler og sett de på trappa. Hadde seriøst vurdert å skifte låsen på døra og ikke snakket med han, men det er vel lurt å snakke sammen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 ikke pakk baggen, bare kast det mest mulig av hans ut og lås.. han skjønner tegninga når han ser det! ring låsesmed å få bytta lås!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Pakk rosene, lysene, sminken og kjolen i en bag. Sett den ut på trappa, og skriv en melding til mannen din at du har lagt ut de tingene han har glemt å rydde opp.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Rydd etter dem, putt sminke og det som tilhører denne kvinnen i en pose.....pakk gjerne en koffert til ham og sett rett innenfor døra så det er pakket og klart. Uansett så trenger dere en pause etter dette for å kjøle ned og tenke over tingene. Om du skal tilgi eller ei er opp til deg selv, men ytdeligvis ikke noe som har skjedd over natten dette her i hvertfall. Føler virkelig med deg, forferdelig når sånt skjer. Klem
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Å herregud! Du får bare sitte klar i sofaen når han kommer hjem.. Resten tror jeg nok går av seg selv... Han blir sikkert paff.. Mulig har forteller deg alt også.. Du får vente å høre hva han sier. Så får du sende han på dør etter det.. Flytt ut evt. han flytter ut.. Du bør finne deg en annen fyr.. Du kommer jo aldri til å klare å stole på han igjen. Huff jeg får skikkelig vondt av deg:( Hadde sikkert ikke visst hva jeg skulle gjort jeg heller. Men tror nok at jeg bare hadde måttet gått ifra han.. Du har jo den lille jenta di å tenke på. Du kommer jo ikke til å ha det bra med han uansett..:s Jeg hadde iallefall komt til å blitt paranoid osv.. Slitsomt..:s Men du får nesten abre ta det som det kommer.. Ikke ring han mere.. Heller ikke ta tlf når han ringer..Vent til han kommer hjem.. Iallefall ikke send noen mld.. Han bør bli tatt på "fersken".... Lykke, lykke til.. Hold meg oppdatert.. Masse varme klemmer:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Ro deg ned..Overrask han når han kommer hjem så får han forklare seg! Ikke lett å bortforklare seg nå nei... Pakk en bag klart og stikk til søsteren din.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 hmmmm det virker jo som han vil bli tatt på fersken?! Hvis ikke hadde han vel ryddet opp etter seg og ikke minst besøket. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, men sinsyk i gjerningsøyeblikket hadde vært mitt forsvar......
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 Uff- føler med deg! Men hvis dere skulle kommet hjem i kveld- da burde han da ryddet opp etter seg (og ev damen) før nå hvis han ikke ville at du skulle oppdage det? KLokken er jo halv 8 nå?!? Ellers hadde jeg nok bare ventet til han kom å tatt en alvorsprat med han! Lykke til- hold oss oppdatert:)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 får dilerium av den dustete påtvungne anonymknappen....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #13 Skrevet 9. mai 2010 jeg hadde slengt det viktigste av hans på trappa, fatene,rosene og lysene hadde jeg satt pent opp ved siden av ogogså slengt med kjolen du fant. sånn, da kan han bare ta det med seg og ha det så godt!.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #14 Skrevet 9. mai 2010 Dette høres sinnsvakt ut. Man rydder da etter seg har man hatt elskerinnen på besøk, da er man hysterisk etter å fjerne alle spor. Er dette sant så er mannen ivrig etter å bli fersket og deretter kastet ut. Han vil ut av forholdet.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #15 Skrevet 9. mai 2010 HI her. Takk for svar.. Jeg overrasker meg selv litt nå, er mye mer rolig enn hva jeg trodde jeg ville være i en slik situasjon. Tror ikke jeg forstår helt hva som faktisk skjer. Planen for idag var å sitte på med broren min hjemover og besøke de på hjemveien, så hadde ikke vært hjemme før så sent så 10-tiden. Men jeg ombestemte meg, ville heller komme meg hjem med lille litt tidlig, så jeg fikk låne mamma sin bil. Jeg tror faktisk jeg lar alt ligge som det var, og går herifra uten å vise at jeg har vært her. Ta litt bilde som "bevis" kanskje. Fra søsteren min sitt hus kan en se bort her, så da ser jeg når han kommer hjem. Så får jeg se hva jeg gjør etterpå.
3småtroll♥ Skrevet 9. mai 2010 #16 Skrevet 9. mai 2010 Du burde jo nesten "ta han på fersken" da- så du lsipper å høre på masse dårlige unnskyldinger når du vet hva du har sett! Ellers får du bare ha masse lykke til!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 9. mai 2010 #17 Skrevet 9. mai 2010 ja det er kanskje lurt:) Eller kanskje du skal rydde opp litt.... henge opp kjolen på en henger for så fordufte. Spennende å se reaksjonen hans da. Uansett så synes jeg synd på deg:( Kan forestille meg både tanker og følelser..... been there and done that.
EleResa Skrevet 9. mai 2010 #18 Skrevet 9. mai 2010 Om dette er sant, og ikke bare trolling, hadde jeg ikke rørt meg ut av huset fram til han kom hjem og jeg kunne sette øynene i ham i det han kom inn døra...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #19 Skrevet 9. mai 2010 Det hadde vært litt lurt.. Da finner du ut hvor "flink" han er til å lyve.. Og hvor langt han tar det før han innrømmer noe som helst.. Så får du virkelig sett hvordan fyr han er! Håper virkelig du kommer deg ut av dette forrholdet her! huff for en drittfyr..:s
Ugl@ Skrevet 9. mai 2010 #20 Skrevet 9. mai 2010 Jeg hadde flyttet litt på ting, uten å rydde opp...for så å dukke opp til avtalt tid, for å se hans reaksjon. Hadde selvsagt tatt masse bilder av "åstedet" før jeg dro for å ha amunisjon å konfrontere ham med. Hadde min mann gjort noe sånt så skulle han jaggu fått svette litt før det smalt skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #21 Skrevet 9. mai 2010 Mannen vet jo sikkert ikke at du er hjemme enda. Kanskje kommer han snart for å rydde opp før du kommer hjem. Men merkelig å ikke rydde opp det før han stikker ut. Det er jo en risiko og ta. Jeg hadde nok stått der når han kom hjem og blitt lyn forbanna. Men vil du ta det litt roligere kan du jo henge opp den kjolen et sted(hva har forresten hun dratt derfra i, dine klær eller??) så han ser at noen har vært der. Så hadde jeg gått over til søsteren din og dukket opp senere på kvelden og sett om han ville innrømme noe selv. Hvis ikke hadde jeg bare lagt meg, tatt fri i hele morgen og ordnet alt praktisk for å flytte ut/hive han ut. Men man må jo være 100% sikker på at det er han og at en kompis ikke har lånt huset.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #22 Skrevet 9. mai 2010 Utrolig rolig av deg å vente til han kommer hjem og se hva han sier selv. Vi vil ha oppdatering på hva han sier! Du er sterk. Du klarer dette!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #23 Skrevet 9. mai 2010 Da er jeg kommet meg bort til søsteren min. Rørte ingenting der, men tok litt bilder, så han får se at jeg har sett alt. Lar mannen komme hjem og rydde opp selv, jeg hadde ikke klart å rydde etter de. Er skikkelig kvalm og skjelver, fatter ikke at dette skjer. Går bort senere, later som ingenting og spør om han har hatt en efffektiv jobbhelg. Håper jeg klarer å være sint og holde meg sint, og ikke bare gråte. Noen andre som har tatt mannen i å være utro? Hvordan ble forholdet deres, tilgav du ham? Klarer ikke forestille meg noen fremtid hverken med eller uten han. Ååå gud! HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #24 Skrevet 9. mai 2010 Når mannen din kommer hjem, prøv å hold deg så rolig som mulig bare fo rå holde han litt på pinebenken. Si til han, mens du sitter følelsesløs i sofaen: "Ikke glem å vann rosene da, ellers dør de. Forresten, hadde vært fint hvis dere kunne ha vasket opp etter dere. Kanskje du kan skifte sengeklær også?" Denne mannen høres langt fra oppegående ut.
Iselilja Skrevet 9. mai 2010 #25 Skrevet 9. mai 2010 Herregud, stakkars deg! Godt du har søsteren din. Lykke til med alt. *trøsteklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå