Ugl@ Skrevet 9. mai 2010 #26 Skrevet 9. mai 2010 Har opplevd utroskap en gang med mannen, lenge siden og i starten av forholdet da vi hadde vært kjærester i et knapt halvår. Men det skjedde etter en krangel, i fylla og han var temmerlig umoden den gang. En ting skal mannen min ha, han var såpass at han kom til meg og fortalte hva som hadde skjedd rett etterpå og har virkelig stått på for å bygge opp tilitten igjen. Men hvis han hadde sviktet meg på en måte som var overlagt og planlagt nå så tviler jeg på at jeg hadde klart å tilgi ham for å være ærlig. Forskjell på å være 25år og i et ferskt forhold, nå er vi begge over 30 og gift....hadde nok svidd mer nå enn det gjorde da.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #27 Skrevet 9. mai 2010 Rart han ikke har rydda enda, siden dere skal komme i kveld! At han TØR!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #28 Skrevet 9. mai 2010 Utroskap er en NEI-ting. Men dette er jo ikke "bare" en fylleting eller noe..Dette er jo så til de grader planlagt og vel gjennomført. Er ikke noe som bare skjedde...Vi sliter ennå, og jeg har litt vanskelig for å stole på han enda, men vi jobber oss videre..Jeg tror hver utroskapsskandale må vurderes utifra hva som har skjedd, og på hvilken måte. Og denne historien må være det drøyeste jeg har hørt...Føler virkelig med deg! Jeg vil ikke tatt denne mannen tilbake. Nå har jeg selv opplevd utroskap, men da hadde samboeren min drukket seg så drita at han knapt sto på bena..Jeg ville ALDRI kommet over det faktum at mannen min hadde tatt en annen kvinne med til VÅRT hjem, og VÅR SENG! Snakker om respekt, og snakker om "kjærlighet". Vil du egentlig ligge i den senga hvor mannen din sannsynligvis har hatt sex med en annen kvinne? Vil du sitte i den stua og spise av det bestikket som mannen din har brukt sammen med elskerinnen sin? ALLE fortjener bedre.
Iiiiik Skrevet 9. mai 2010 #29 Skrevet 9. mai 2010 Jeg hadde nok ikke klart å holde meg så rolig, men det er tøft da - å sjekke ut hvordan han forholder seg. Jeg håper du klarer å beholde roen en liten stund, da funker jo planen din best... Jeg har dessverre opplevd utroskap i mitt forhold og han er nå en eks. Jeg var innstilt på å jobbe for forholdet, men vet ikke om jeg ville klart å la være å bruke det mot ham titt og ofte. Han valgte å gå til henne da, dagen etter at han hadde fortalt meg om dem, så jeg fikk aldri prøvd om jeg hadde klart å tilgi ham.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #30 Skrevet 9. mai 2010 Tenk om han hadde lånt bort huset til en kompis som ønsket ett sted å dra til med kjæresten. Kjenner/ kjente flere som kunne funnet på å gjøre det for å gjøre en kamerat en tjeneste. La han i det minste forklare seg først.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #33 Skrevet 9. mai 2010 Hvis søsteren din bor så nært deres hjem at dere kan se huset deres, hvorfor har ikke søsteren din observert mistenkelig oppførsel da, mens du var borte? Da burde jo hun ha sett evt kvinnelige bekjentskapet som kom og gikk. ..og ærlig talt tror jeg ikke at et menneske kan være SÅ forpult DUM og være utro mot sin partner når svigerinnen bor like ved siden av. Tror heller ikke at han har vært så slurvete at han ikke har tatt seg bryet med å rydde opp etter seg. Lyser tull av hele innlegget!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #34 Skrevet 9. mai 2010 Ikke noen som en gang har vurdert innlegget som et tulleinnlegg? Jeg tror HI kun ser hvor mange hun klarer å lure; det er for mye i historien som ikke kan være sant...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #36 Skrevet 9. mai 2010 Tulleinnlegg! BIM/DIB har altfor mange mødre som rett og slett har for mye fritid...!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #38 Skrevet 9. mai 2010 Skjønner godt at mannen din er utro (hvis du har en mann da..), for du sitter bare på BIM dagen lang og skriver "wanna-have-a-life-please"-innlegg. Gå å få deg et knull, dumme kvinne! Få et innhold i dagene dine!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #39 Skrevet 9. mai 2010 Dette var jo virkelig som tatt ut av en elendig drama film. Jeg har vært i en (nesten) lik situasjon 1 gang. Kom 12 timer for tidlig hjem fra tur. Så "nachspill rester " fra 2 personer i stua, på soverommet hadde noen lagt i min seng, og det var en våt flekk der (usj) Fant mannen min i kjellerstua, drita og kanta på sofa der. Han hadde lånt bort stue og soverom til min venninne (som bodde hjemme hos mora) og ny type den natta. De (venninna mi og typen) kom inn rett etterpå for de hadde gått en "romantisk tur". Siden ingen hadde ventet meg hjem før senere hadde de ikke fått ryddet opp enda. Hahaha,det var egentlig ganske vittig etterpå ja
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #40 Skrevet 9. mai 2010 Dere er så forbanna lettlurte. Sier seg selv at dette er tull da. Er d mulig;)
3småtroll♥ Skrevet 9. mai 2010 #42 Skrevet 9. mai 2010 Nå vet ikke jeg om dette er tull eller ikke, men det kan vel heller ikke dere anonyme over her vite? Jeg velger å tro at dette faktisk kan stemme (hvorfor ikke) og uansett så er det vel ikke nødvendig å hisse seg så opp`? Bare å la være å svare det vet dere:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #43 Skrevet 9. mai 2010 Huff, syns synd på deg HI.. Pakk kofferten hans og kast han ut..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #44 Skrevet 9. mai 2010 Har og vanskeligt ved å tro på det. Hvis søsteren bo så nært, at hun ser dere hus, er det jo helt absurd. Har din søster set mannnen din gå til og fra huset i helgen, eller andre? Må nesten være en kompis/et vennepar som har lånt huset i helgen og som ikke har ryddet etter seg ennå. Skjønner du er i chokk. Hvis det virkelig er mannen din som har haft besøk, er han virkelig en kjempe dritt.
Monajenten Skrevet 9. mai 2010 #45 Skrevet 9. mai 2010 Herregud, så lite empatiske mange av dere er! Hvorfor skulle ikke dette stemme, enkelte mannfolk (og kvinnfolk forsåvidt) er kan være dumme som brød! Det er utrolig dårlig gjort av dere å sitte her og si at dette må være tull og kan ikke stemme, for det vet dere ikke. Det er faktisk ikke usannsynlig. Og om det skulle vise seg å ikke stemme, så javel, har dere "tapt" noe på å svare på en ordentlig måte? Det er noe som heter at man er uskyldig til det motsatte er bevist, og i et sånt innlegg bør man faktisk ikke sitte og mistro det som blir skrevet, for om det er sant så drar dere denne damen bare enda lengre ned. Skjerp dere.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #46 Skrevet 9. mai 2010 Må jo ikke være et forumtroll..... husker hotte charlotte og historien hennes var mye mere usannsynlig..... alikevel var det sann..... det skjer jo usannsynlige ting hver eneste dag dessverre.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #47 Skrevet 9. mai 2010 Tror ikke på det. Til og med kyniske, notorisk utro mennesker er utro litt mer diskret enn det der.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #48 Skrevet 9. mai 2010 Hender det er innlegg som jeg stusser over, men enten så lar jeg være å svare, eller så svarer jeg skikkelig.
Mor Løvehjerte Skrevet 9. mai 2010 #49 Skrevet 9. mai 2010 Eksen min glemte to kondompapir i senga vår, så jeg er i stand til å tro på det meste hva angår utroskap.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #50 Skrevet 9. mai 2010 Ikke vanskelig å tenke seg at han trodde helst sikkert at han hadde rikelig med tid til å rydde opp etter seg. Kjolen kan hun jo ha glemt, samme med sminken, kansje t.o.m lagt igjen med overlegg uten at han har bitt seg i merke det også før han dro for å eventuelt kjøre henne hjem eller noe? Enkelte menn er så arrogante at de innbiller seg at de kan lure konene og slippe unna med hva det skal være. Utrolig at de er så frekke å ta elskerinnene inn i hjemmet og i ektesengen. Jeg hadde reagert hvis jeg hadde kommet hjem til enten nytt sengetøy eller fremmede lukter i sengen etter en weekend tur borte fra mannen i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå