Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere hittil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hopper over til 3.tri på fredag, og ligger fremdeles 3 kg under startvekt. Var ikke sikker på startvekta mi, så kan hende det er mer og.

Har mye å ta av da :P Ser bedre ut nå enn før jeg ble gravid ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midten av 16 uker og har lagt på meg 1kg. (Hva i......)

Jeg ble litt sjokkert over å gå på vekta igjen, jeg som har spist 1kg til frokost :D

Skrevet

18 uker i morgen, og ca. 1 kg:)

Skrevet

14 uker og ca 1 kg.

sist la eg på meg 14 totalt. og gikk ned etterpå 22 :D

Skrevet

ca 27 uker + 6 kg

Blir nok noen kilo denne gangen ja...Sommer og softis i møte....nammm :-DD

Skrevet

Mitt første sv.skap la jeg tilsammen på meg 11kg, denne gangen blir d nok et verre resultat gitt...

Er 26uker på vei og har hittil lagt på meg 7kg allerede!"/ så gjenstår å se hvor mye d blir denne gangen da.. Snakka med jm mi om d,og ho sa at d var vanlig å legge seg ut litt mer når sv.skapene er såpass tette som mine 2 har vært, så d er jo en liten trøst :)

Skrevet

Er 16 uker og har gått opp 6 kg til nå, synes det er sykt mye og gremmes av å tenke på "hvor dette kommer til å ende", hehe....

Hadde en BMI på 23 fra før...så var normalvektig!

Håpe vekten kan "stagge" en stund fremover, men tviler sterkt på det...får ta det igjen når lille baby skal trilles i vind og vær! :D

Nå vet jeg jo ikke hvor seriøst jeg skal ta de 6 kiloene, ettersom JM spurte hva jeg veide før jeg ble gravid...svarte da 63 kg på vekten min hjemme! Veide meg på hennes digitale vekt og den viste 66,6 kg allerede ved 10 uker....veide meg hjemme, da viste vekten 65 kg!

Så ut i fra beregningene på vekten hjemme har jeg gått opp knappe 5 kg til nå...hehe... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...