Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Er trofast tilhenger av Comfort sommerfrisk. Ungen tåler den fint også.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Den rosa av comfort. Luxurios elns..Den lukter helt nydelig!
trollmamma Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Eg bruker berre vanleg edikk. Bedre for miljøet og luktnøytralt. Tilsetter av og til nokon dråper med eterisk olje, som lavendel -det synst eg lukter deilig )
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Trollmamma- edikk? I stedenfor tøymykner? Den var ny:) Bruker Comfort selv- den beige, syns den lukter rent rett og slett!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 den blå softlan! outdoor fresh tror jeg den heter. men comfort sommerfrisk er også veldig god.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 9. mai 2010 #11 Skrevet 9. mai 2010 durance lavendel..... den er såååå god, å lukter himmelsk :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Tøymykner er miljøskadelig, unødvendig og allergifremkallende. Dropp hele greia, og legg heller lavendelpose i klesskapet, slik de gjorde i gamle dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå