Gå til innhold

uff,nå er jeg sliten å lei asså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på fjerde dagen denne uken med regelmessige rier,kommer hvert 3min å er vonde,presser veldig!! de andre dagene så stoppet det av seg selv etter halvt-ett døgn..å nå er det i gang igjen,har hatt de nå i ett par timer igjen.. er forresten 35+3!!

kjenner det begynner å ta på psykisk også nå det her..

fredag når jeg var på sykehuset var det fortsatt bare en cm åpning.. å hode ligger så langt ned nå at jordmor kunne stryke på det..

kjenner ingen plass at jeg orker fire-fem uker til sånn her..

uff,måtte bare få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt. Er tungt å gå med masrier dag etter dag. Håper du ikke trenger å gå så lenge.... lykke til:)

Skrevet

ja da er vi hjemme etter nok ett døgn innlagt på føden.. hadde kraftige premature rier i går i 3timer før vi ringte føden.. fikk beskjed om at ja vi kunne jo bare komme inn på en liten sjekk vist det føltes så ille:O

kom inn å jordmor sjekket mens ctg sto på.. 2cm åpning å helt utflatet mormunn,som fredag var 4cm lang.. hadde skjedd litt ja,ble lagt rett inn på fødestue,men etter ca 10timer med rier så ga det seg pinade igjen.. hadde valget mellom å bli flyttet til ett annet rom,eller reise hjem,så vi valgte å reise hjem å slappe litt av før det blir ny runde igjen! herregud så godt det skal bli å bli ferdig nå...

:)

Skrevet

masse lykke til...håper det er din tur snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...