Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått fødeplass på Bærum sykehus, er 18+1, har termin 11.10.....Noen som født nettopp på Bærum?...Fornøyd?...Er det flere her som skal også føde på Bærum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal, etter å ha fått fire avslag fra Ullevål. Har termin i september.

Skrevet

Etter det jeg har hørt er det VELDIG lurt å ha klare meninger om hva som er greit og ikke greit ved en fødsel der, ellers er det lett å bli "overkjørt". Et fødebrev og en pappa som er bestemt tror jeg er lurt!

Skrevet

Jeg skal føde der. Har termin 6/10 :)

Var veldig fornøyd sist, kom akkurat i vaktskifte på morgenen og hadde en super jordmor gjennom nesten hele fødselen. Rett før pressriene startet var skiftet hennes over, og hun som kom etterpå var hyggelig hun også. Jeg husker ikke stort fra den siste delen egentlig, annet enn at det var veldig vondt :P

Superfornøyd med føden, fikk tilbud om alt mulig :) Først varm rispose, så lystgass, og siden dette ikke funket for meg så fikk jeg tilbud om epidural. Mat og drikke fikk vi også tilbud om med jevne mellomrom :)

Barsel er jeg ikke like fornøyd med, men det tror jeg er mest pga. det var midt i fellesferien og det var mange vikarer der.

Skrevet

Jeg skal det, men står i kø på riksen:) har termin i sept/okt (mnd.skiftet)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...