Gå til innhold

Noen som skal til tidlig ul i uke 7?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg aner ikke hva som skjer når det er så tidlig i sv.skapet. Men jeg var på tidlig ul da jeg var 10+4 og da tok vi den utvendig. Så en liten hvit klump bare men superkoselig å se lille klumpen for første gang:D

Så bare gled deg:)

Kan jeg spørre hvorfor du skal på det?

Hei,

jeg er 5+4 uker på vei i dag :) jeg skal til tidlig ultralyd i uke 7 dersom jeg har hatt 2 MA'r på rad i uke 10. Det blir innvendig ul, tror at de finner ikke hjertelyd på vanlig ul så tidlig.

Hjertet skal begynne å banke i uke 5 (eller omtrent 21 dag etter befruktning) som jeg har forstått det. Derfor burde man se hjertelyden etter det.

For størrelse og flere info anbefaler jeg den http://www.ehd.org/

Jeg skal på innvendig UL i morgen :) da er jeg litt over 6 uker.

Jordmora der sa at man ikke kunne høre eller finne hjertelyd før man var rundet 6 uker. Og det er kun ved innvendig ul man finner dette. Man ser vel ikke noe med utvendig ul før 8-9 uker tror jeg :)

Jeg var også på innvendig ul når jeg bare var 3 uker på vei. Da var det bare en svart liten prikk der med en sånn ballong rundt :) .. Håper virkelig vi finner og hører hjertelyd i morgen!

Annonse

hei :) jeg skal på ul på kommende fredag. er da 7 pluss 0. Grunnen min er at jeg har opplevd at fosteret ikke vokser etter uke 5. Og det 2 ganger.

var på ul sist uke, var da 5 pluss 4, og det var innvendig ul, og det blir det på fredag også.

Kunne ikke se så mye sist uke, men stas likevel :)

Lykke til :)

Håper jeg får henvisning til tidlig ul av min lege, da jeg har hatt to ma tidligere. Fosteret sluttet å vokse i uke 8 hos meg. Så egenetlig hadde det vært perfekt med en ul i uke 9 :) Her i norge tror jeg vel de stort sett tar innvendig ultralyd hvertfall de første 12 ukene. Var på ul i uke 11 nå sist da det gikk bra, og det var hvertfall innvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...