Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Og føler meg så feit og stygg nå, jeg fikk høre jeg så bra ut osv.. Men jeg veier 57 kg, er 1,63 og føler meg altfor feit i forhold til alle de andre.. så har jeg hengepupper.. Ble så deprimert:(
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Å herregud, hvor blåst er du!!?? Så ta livet av deg da, du har jo ingenting å leve for!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Herregud teiteste innlegget jeg har lest her i dag!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 så dere mener jeg er blåst fordi jeg føler jeg ikke er like pen som kjendisene og vil gjøre noe med det? Har lyst på perfekte tynne ben...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Ta noen operasjoner da så får du jo fiksa kroppen slik du ønsker! Har du ikke penger må du enten finne deg en rik mann eller bruke kredittkort!
bunnie Skrevet 9. mai 2010 #6 Skrevet 9. mai 2010 Jeg skjønner godt hvordan du har det. i venninnegjengen min er det veldig kroppsfiksert og det var tungt for meg og bli gravid og se kroppen min forandre seg!! Fra og alltid se glam og pen ut, blir man plutselig stor, sliten og klær passer ikke lenger. Men man har selv ansvar for hvordan man føler seg... Man må bare sette pris på seg selv, og man kan allltids trene litt og slik for å bli mere fornøyd. men du er da ikke feit vil jeg tro! 57kg på 163?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Så utrolig tåpelig innlegg... Dette skjønnhetshysteriet er gått altfor langt!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Gled deg til du passerer 30 og ikke henger deg opp i utseendet lenger. Jeg lurer meg på hvilke kjendiser du festet med. Paradise Hotel-patetiske bimboer med tre kg løshår og åtte liter silikon???? For om det er normale kjendisdamer som fks. Ane Dahl Torp osv så har du nok ingen grunn til komplekser. Hengepupper har mange kjendiser også, de bruker bare riktig bh så det ser ut som de er yppigere enn de er. At du gidder å deppe. Vær glad du ikke har fæle utseende-avvik som enkelte mennesker ikke har annet valg enn å leve med.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Hold deg hjemme!! Hvis du føler deg feit når du veier 57 kilo og er 1,63, så er det noe alvorlig galt oppe i hue ditt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå