Gå til innhold

Hva syns du om navnet Vinjar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

......Vinjar?

Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ikke.

Ser liksom for meg en kjekkas med halvlangt hår som driver med surfing/snowboard/kiting, hehe...eller er Vinjar en gammel mann fra nord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt navnet Viljar, og synes derfor Vinjar blir litt rart, men helt ok.

Skrevet

var det jeg skulle inn å si også...Viljar er veldig fint...da tenker jeg på en staut kar med halvlangt hår..hehe...Vinjar synes jeg hørers ut som et sted..liker ikke...

Skrevet

Helt enig med de andre to, Viljar er kjempeflott, Vinjar høres ut som en gammel krok fra vestlandet. Rart hvordan bare en bokstav kan forandre et navn :-)

Skrevet

Takk for svar folkens...Hehe, gammel krok, morsomt:)

Selv har jeg aldri hørt navnet Viljar heller så jeg tenkte ikke over det på den måten....

Skrevet

Hadde en veldig fin hest som hette det en gang...

Skrevet

Har aldri hørt om det navnet før, og syntes det var i overkant spesielt. Sannsynligvis blir det et slikt navn som alltid feilstaves, bare så du er klar over det.

Skrevet

Synes det var Dødskuuult!! Vinjar - er det norrønt eller? Spesielt og flott navn på en gutt! Han blir stauteste gutten i klassen - garantert :-)

Skrevet

Viljar har jeg hørt mangen ganger, og er veldigt fint. Mens Vinjar er det en plass i kommunen vår som heter....

Skrevet

Ja, det er norrønt...Syns selv det er kult, men som sagt veldig usikker på om jeg er tøff nok til å velge et så uvanlig navn.

Feilstaves? Det kan jeg egentlig ikke se for meg.

En hest og et stedsnavn, hehe...

Skrevet

Tenker på himmelblå og brynja når jeg hører det .... ikke noe fæææn av det navnet .... passer bedre på en gammel gubbe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...