Petit-Potet Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 ......Vinjar? Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Ser liksom for meg en kjekkas med halvlangt hår som driver med surfing/snowboard/kiting, hehe...eller er Vinjar en gammel mann fra nord?
tingeling87 Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Jeg liker veldig godt navnet Viljar, og synes derfor Vinjar blir litt rart, men helt ok.
SnartToGull Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 var det jeg skulle inn å si også...Viljar er veldig fint...da tenker jeg på en staut kar med halvlangt hår..hehe...Vinjar synes jeg hørers ut som et sted..liker ikke...
petite fleur Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Helt enig med de andre to, Viljar er kjempeflott, Vinjar høres ut som en gammel krok fra vestlandet. Rart hvordan bare en bokstav kan forandre et navn :-)
Petit-Potet Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2010 Takk for svar folkens...Hehe, gammel krok, morsomt:) Selv har jeg aldri hørt navnet Viljar heller så jeg tenkte ikke over det på den måten....
Lillehopp Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Hadde en veldig fin hest som hette det en gang...
Granny Weatherwax Skrevet 9. mai 2010 #8 Skrevet 9. mai 2010 Har aldri hørt om det navnet før, og syntes det var i overkant spesielt. Sannsynligvis blir det et slikt navn som alltid feilstaves, bare så du er klar over det.
bitthen Skrevet 9. mai 2010 #9 Skrevet 9. mai 2010 Synes det var Dødskuuult!! Vinjar - er det norrønt eller? Spesielt og flott navn på en gutt! Han blir stauteste gutten i klassen - garantert :-)
Snart4småsøte Skrevet 9. mai 2010 #10 Skrevet 9. mai 2010 Viljar har jeg hørt mangen ganger, og er veldigt fint. Mens Vinjar er det en plass i kommunen vår som heter....
Petit-Potet Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2010 Ja, det er norrønt...Syns selv det er kult, men som sagt veldig usikker på om jeg er tøff nok til å velge et så uvanlig navn. Feilstaves? Det kan jeg egentlig ikke se for meg. En hest og et stedsnavn, hehe...
....mammatilto... :))) Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 Tenker på himmelblå og brynja når jeg hører det .... ikke noe fæææn av det navnet .... passer bedre på en gammel gubbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå