nysnupp Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 Føler nesten som jeg er tilbake til i begynnelsen av svangerskapet.. Blitt mer sulten og er nå nødt å spise med en gang jeg står opp og vær 3 time ellers blir jeg akutt kvalm...? Er det normalt? Tenker at hun sikkert vokser mye og trenger mer mat jeg da.. men kjekt å høre om flere har det på samme måte eller ikke!! I tillegg veldig trøtt og sliten, så har sluttet å jobbe nå.. Tror lille prinsessen stjeler all energien min for tiden!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 har hadd det sånn igjenna hele svangerskape da.. men må spise vær 3 time ellers blir æ sååå kvalm.. av å til må æ å spise vær 3 time.. har jo ikke plass til så masse nu lengere da U 36 men .. æ et nu bare !! :-)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Jeg fikk tilbake kvalmen min i uke 30. Da var det en go del andre her som også hadde det, så jeg tror det er helt normalt =) Er 34+5 i dag, og fortsatt kvalm. Tror jeg kommer til og være det helt til fødsel jeg...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. mai 2010 #5 Skrevet 9. mai 2010 Fikk tilbake min kvalme i uke 28/29. Var kvalm frem til uke 21/22. Nå er det på an igjen med oppkast og det hele (ikke hver dag, men 3-5dgr i uka) Særlig etter dusj,for mye mat eller søtt eller ved stress. Jeg var slik med de andre barna og.
nysnupp Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2010 Okey.. Tusen takk for svar dere da konstanterer jeg med at det er normalt Sender god bedring til dere som også er kvalme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå