Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler nesten som jeg er tilbake til i begynnelsen av svangerskapet.. Blitt mer sulten og er nå nødt å spise med en gang jeg står opp og vær 3 time ellers blir jeg akutt kvalm...? Er det normalt? Tenker at hun sikkert vokser mye og trenger mer mat jeg da.. men kjekt å høre om flere har det på samme måte eller ikke!! I tillegg veldig trøtt og sliten, så har sluttet å jobbe nå.. Tror lille prinsessen stjeler all energien min for tiden! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noe svar til meg? :)

Skrevet

har hadd det sånn igjenna hele svangerskape da..

men må spise vær 3 time ellers blir æ sååå kvalm..

av å til må æ å spise vær 3 time.. har jo ikke plass til så masse nu lengere da U 36 men .. æ et nu bare !! :-)

Skrevet

Jeg fikk tilbake kvalmen min i uke 30. Da var det en go del andre her som også hadde det, så jeg tror det er helt normalt =)

Er 34+5 i dag, og fortsatt kvalm. Tror jeg kommer til og være det helt til fødsel jeg...

Skrevet

Fikk tilbake min kvalme i uke 28/29. Var kvalm frem til uke 21/22. Nå er det på an igjen med oppkast og det hele (ikke hver dag, men 3-5dgr i uka) Særlig etter dusj,for mye mat eller søtt eller ved stress. Jeg var slik med de andre barna og.

Skrevet

Okey.. Tusen takk for svar dere ;) da konstanterer jeg med at det er normalt :P Sender god bedring til dere som også er kvalme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...