Gå til innhold

Rutine UL!:)


Mammas lille gull

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle damer:)

 

Noen som har vært på rutine UL enda å fått vite kjønnet eller?

Skal som sagt dit 4.Juni å gleder meg så veldig.Håper lille gull vil vise seg fram så vi kan få se kjønnet:)

 

Spennende tid vi har i vente!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei " Mammas lille gull" :)

 

Jeg har ikke før den 24juni, ennå en stund. Men skal på UL 20 mai, siden jeg har en cyste på høyre eggstokk. Da håper jeg vi får se litt på nurket og at di kanskje kan se kjønn. Blir spennende uansett :)

 

Har du noen "følelse" på hva det blir?=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått innkallelse enda, men regner med at det blir i midten av juni. Vi drar på ferie noen dager før jeg kommer til uke 20, så satser på at jeg får ultralyden før den. Det hadde vært knall å få vite hva det er, så vi kan kikke litt på babyting når vi farter rundt :)

 

Jeg har absolutt ingen følelse av hva det er inni her. Null og niks! Søster, mamma og svigermor sier gutt, så da er det sikkert jente ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ingen aning,og man kan jo ikke gjette seg til det,men ofte stemmer mamma følelsen hvis man har en følelse av hva det blir da:)

Etter en tidlig UL i uke 12 har jeg kun tenkt gutt hele tiden.Ikke spør meg hvorfor.De aller fleste tror jeg får jente:)

Hehe..det gjenstår å se.Spennende er det hvertfall:)

Så lenge barnet er friskt og velskapt har det ingen betydning for oss,men litt skøy å vite kjønnet,så man smått kan begynne å handle inn litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk få vite kjønn imorgen!!!! Hohoho!! Er så spent at jeg døøøøøør....

Jeg er en utålmodig sjel da, så vi har bestilt egen UL, så det er ikke den ordinære.. Den skal jeg ikke på før i juni..

 

:D Har så masse sommerfugler i magen at det nesten ikke er plass til bebisen mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh,så herlig da:) Håper på å høre fra deg når du har vært på rutine UL da.

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir en lillesøster!!!! <3 Kjempestas!!

2 år og 1mnd mellom storesøster og lillesøster :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå herlig å høre:)Føler at alle får jenter for tiden,så er sikker på at jeg får lille prinsen altså:)-hihi-

Det gjenstår å se.Fortsatt en stund til rutine UL,men teller dager for fullt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...