Anonym bruker Skrevet 9. mai 2010 #1 Skrevet 9. mai 2010 noen som har anbefalinger? Hva er bra og ikke bra? Har en på 2 år og en nyfødt. Skal hovedsakelig brukes til og fra barnehagen. Er en gt safari mulig å bruke med softbag selv omd et ikke er full liggestilling på vogna? Er en emmaljunga twin cerox okey? Er det tungvint med fire hjul, eller lønner det seg med trehjuling/fire hjul med to svingbare?
gravid med 4 barn Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 hei, jeg har ikke hadt noen av disse vognene men har hadt simo tvilling/søsken vogn og brio dobbel wave søskenvogn og må si vist en vil ha en søskenvogn som ikke er tung og som er god og trille vil jeg anbefalle brio dobbel wave en utrolig god vogn...
Gjest Skrevet 9. mai 2010 #3 Skrevet 9. mai 2010 Det kommer jo an på hvilke krav du har og hva du vil betale. Det er store variasjoner på tilgjengelige søskenvogner. Har sett på gt safari og den så veldig fin ut den, men jeg synes den ble for dyr da vi skulle bruke den som søskenvogn. Hvis det var tvillingvogn til nyfødte jeg var ute etter ville jeg nok lagt mer energi og penger i dette. Etter mye leting både i butikk og på Finn.no endte vi opp med å kjøpe Troller ( fra barnevognhuset Rudo ). Den har ingen mangler som søskenvogn i mine øyne, og koster kun rundt 1700 kr. God plass til mykbag til baby og til det store barnet. Lett å trille med valgfritt svingbart forhjul. Kalesje med vinduer. Romslige kurver under. Enkel å legge sammen hvis den skal fraktes i bil. Vi bruker den også når vi skal på kjøpesenter fordi den er så lett å håndtere. Vi har hatt vår i over 1år nå og har brukt den masse. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå