Gå til innhold

Overtid


Suen

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 8. mai, og babyen holder seg inni magen fremdeles. Jeg har hele tiden sagt til meg selv at jeg kommer til å å over termindatoen, men allikevel har jeg blitt skikkelig rastløs og utålmodig nå når han ikke kom. Jeg har til og med lest at gjennomsnittlg går førstegangsfødende 4 dager over termin. Og min mor gikk 11 dager over med meg... Jeg syens det er så mange som har født alt. Er det flere som er på overtid? Er dere like utålmodig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke på overtid enda jeg da... Er akkurat begynt på uke 39, men kjenner allerede at tålmodigheten begynner å svinne... Diverse svangerskapsplager hjelper ikke på for å si det sånn... Fødte før termin med førstemann så er på "overtid" i forhold til den gang. Dumt å vente så på fødsel allerede før termin, men klarer ikke styre det selv... Uansett, ja det suger å vente når man er klar!!!!! Gruer meg litt til å måtte gå over tiden selv, er overbevist om at jeg kommer til å måtte vente et par uker til. Hjelper så lite at folk sier; Ja men den kommer når den er klar eller; Er jo ikke terminen din enda da... Jeg er så klar nå!!! Så ja, jeg er utålmodig!!! Er lov det når det nærmer seg?!? Og i hvert fall når man begynner på overtid ;) All mulig sympati!!! =)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gikk jeg 9 dager over, nr to kom på terminen og nr tre kom 5 dager over så vet hvordan det er å vente. Å i tillegg være plaget med bekken, halsbrann og det som verre er. Deilig når de endelig er kommet da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 4.mai. Og det hjelper ikke på psyken at tulla ikke har festet seg engang... Men slimproppen er nå gått, og merker litt murringer og er kjempe trøtt hele dagen, så håper det ikke er mange dagene igjen nå! Er kjempeutålmodig, har to venninner som fødte en uke før, begge førstegangsfødende, blir ekstra utålmodig av det....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde termin 17 mai og er andregangsfødende. Gikk 5 dager over sist med førstemann. Er skikkelig sliten og utålmodig nå:(Begynner å merke at bena liksom ikke orker å bære meg. Har prøvd alle fødselstips uten hell. Uff , håper virkelig jenta mi kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...