Gå til innhold

Hjelp!! Jeg må nesten tvinge mannen min til å ha sex med meg!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann er i begynnelsen av 30-årene, jeg er i midten av 20-årene. Han har siden svangerskapet (vårt første og eneste) hatt synkende lyst på verken sex eller kos. Jeg fikk nærmest nymfoman-tendenser under svangerskapet, og tok all avvisningen tungt.

 

Jeg holder meg godt, tror ikke det ville vært vanskelig å finne meg noen på byen (men gutta der tar jo hva som helst), men det er bare mannen min jeg vil ha... utrolig frustrert. Og har gitt opp å ta initiativ. Siden fødselen har sexen vært plikt fra hans side, og derfor ikke særlig bra. Ikke tror jeg han er utro heller. Og han påstår at han elsker meg og ennå er forelsket i meg.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Synes sex er veldig viktig i et forhold, også for å skape intimitet og nærhet mellom oss i hverdagen. Skal jeg da holde ut med mannen min for at barnet vårt skal ha foreldre som bor sammen, men være i et kjærlighet- og sexløst ekteskap for resten av livet?

 

Hilsen fortvilet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg må bare skrive litt jeg også. Jeg er mann, og vi er så sinnsykt forskjellige i sexen... De få gangen det blir noe "moro", så er det ikke noe moro. Blir bare kjedelig, rutine og avtennende. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kan foreslå alt mellom himmel og jord. Men det er ikke noe hun syns er ålreit. Orker ikke å foreslå noe mer snart heller, man blir jo lei... Mister jo all selvtillit.

 

Nok klaging, ha en fin dag videre alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...